000 02783aab a2200277 i 4500
001 1199
003 UA-KpCNTU
005 20250520145440.0
008 250227b un |||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aРоссолов О. В.
245 _aОцінка сценаріїв сталого розвитку транспортних систем міст з автомобіле-орієнтованою мобільністю
_h[Текст]
_c / О. В. Россолов, С. Е. Лифенко
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2021.
300 _aС. 221–231.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки
_vВип. 4(35)
500 _aВ статті представлено результати експериментальних досліджень з розробки сценаріїв сталого транспортного обслуговування населення міст. Зроблено акцент на автомобіле-орієнтовану мобільність, яка є небажаною з точки зору плану сталої мобільності. Розроблено модель транспортної пропозиції, яка враховує пропускну спроможність вуличної дорожньої мережі міста Бровари. Поряд з цим проведено моделювання попиту на транспортне обслуговування з імплементацією процедури агрегування площі жилої забудови міста. Проведено оцінку альтернативних сценаріїв транспортного обслуговування, які відрізняються рівнем жорсткості заходів щодо обмежень на пересування в центральній частині міста.
653 _aавтомобіле-орієнтована мобільність
653 _aмодель транспортного попиту
653 _aмодель транспортної пропозиції
700 _aЛифенко С. Е.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 4/35
_w687
_dКропивницький : ЦНТУ, 2021
_x2664-262X
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11405
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c1199
_d1199