000 02599nam a2200265 i 4500
001 1212
003 OSt
005 20250228134600.0
008 250228s2019 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 _c200.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a659.113(075.8)
100 _aКовальчук, С. В.
245 0 0 _aРекламний менеджмент :
_bнавч. посіб. /
_cС. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін
260 _aЛьвiв :
_bНовий Світ – 2000,
_c2019
300 _a270 с.
500 _aЗміст: Сутність рекламного менеджменту Кл.слова: маркетингові комунікації Законодавча база рекламної діяльності в Україні Основні класифікаційні ознаки реклами Кл.слова: класифікація реклами, класифікація споживачів (покупців), життєвий цикл товару Психологічні основи рекламного менеджменту Кл.слова: комунікативний простір, рекламні комунікації, процес сприйняття реклами Планування рекламної діяльності рекламодавця Кл.слова: рекламне звернення, копірайтинг, робота з текстом Організація роботи рекламодавця Кл.слова: дослідження цільової аудиторії, рекламний бюджет Класична реклама Кл.слова: газетна реклама, журнальна реклама, радіореклама Кл.слова: телереклама, зовнішня реклама, реклама на транспорті Розробка плану використання засобів масової інформації Кл.слова: рекламні повідомлення Медіа-планування Кл.слова: медіа-план, медіа-канал, медіа-носій Планування і контроль розробки рекламної кампанії
650 0 4 _aРеклама
653 _aрекламоносії
700 1 _aБойко, Р. В.
700 1 _aКорюгін, А. В.
852 _h659.113(075.8)
_iК56
942 _2udc
_cBKS
_h659.113(075.8)
_iК56
_n0
999 _c1212
_d1212