000 03724aab a2200289 i 4500
001 1225
003 UA-KpCNTU
005 20250520150622.0
008 250303b un |||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aХачатурян С. Л.
245 _aДослідження впливу навантаженості на конструктивні елементи шарнірних машин для дорожнього будівництва
_h[Текст]
_c / С. Л. Хачатурян, О. І. Іваненко, О. В. Щербак
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2021.
300 _aС. 111–119.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки
_vВип. 4(35)
500 _aОстаннім часом у дорожньому будівництві зростає номенклатура дорожньо-будівельної техніки, базовими агрегатами котрих є шарнірно-зчленовані тягачі. Виникає гостра необхідність у дослідженні робочих процесів таких машин. Характерним для робочого режиму шарнірно-зчленованих будівельно-дорожніх машин є виникнення значних динамічних навантажень на робоче обладнання та елементи конструкції при виконанні ними різноманітних технологічних операцій. У зв’язку з цим нагальним є проведення досліджень, спрямованих на визначення впливу динамічних навантажень на найбільш вразливі елементи конструкції шарнірно-зчленованої машини, а саме – шарнірне з’єднання піврам і гідроциліндрів рульового механізму. Проведено дослідження навантаженості конструктивних елементів шарнірно-зчленованих машин (шарнірного з’єднання та гідроприводу рульового керування) в робочому режимі, який відповідає явищу нишпорення. Дослідження виконано на базі узагальненої математичної моделі з використанням комп’ютерного моделювання. Саме такий підхід дозволяє використовувати результати досліджень при проектуванні та виготовленні шарнірно-зчленованих будівельно-дорожніх машин для забезпечення високого рівня надійності.
653 _aнавантажувач
653 _aшарнірна рама
653 _aгідропривід
700 _aІваненко О. І.
700 _aЩербак О. В.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 4/35
_w687
_dКропивницький : ЦНТУ, 2021
_x2664-262X
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11393
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c1225
_d1225