000 02491aab a2200301 i 4500
001 1282
003 UA-KpCNTU
005 20250519134130.0
008 250310b un |||| |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aНемченко Т. Б.
245 _aФілософське осмислення трансформації маркетингового менеджменту підприємства в умовах переходу до мережевої економіки
_h[Текст]
_c / Т. Б. Немченко, В. О. Липчанський, Т. А. Немченко
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2021.
300 _aС. 258-266.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки
_vВип. 6(39)
500 _aВ статті розкрито сутність маркетингового менеджменту з використанням філософських підходів до пізнання даної категорії, зокрема онотологічний, епістемологічний, аксіологічний, логічний та методологічний виміри. Досліджено глибинний зміст поняття «маркетинговий менеджмент», виходячи із структури маркетингового середовища підприємства, та виокремлено особливості розвитку маркетингового менеджменту в умовах становлення мережевої економіки.
653 _aмаркетинговий менеджмент
653 _aфілософія маркетингу
653 _aмаркетингове середовище
653 _aмережева економіка
700 _aЛипчанський В. О.
700 _aНемченко Т. А.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
_dКропивницький : ЦНТУ, 2021
_x2663-1636
_w32
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11943
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c1282
_d1282