000 02646aab a2200289 i 4500
001 1284
003 UA-KpCNTU
005 20250519134529.0
008 250310b un |||| |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aТкаченко А. М.
245 _aДизайн-мислення, як нова парадигма розвитку стартапу
_h[Текст]
_c / А. М. Ткаченко, Д. Д. Плинокос
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2021.
300 _aС. 238-246.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки
_vВип. 6(39)
500 _aВ статті досліджені умови та особливості формування ідеї для розроблення сучасного продукту, нової технології або нового вектору розвитку підпрємницької діяльності на платформі дизайн-мислення. Доведено, що реалізація бізнес ідей створює для суб’єктів підприємництва додаткові можливості. Цей процес починається з конкретної проблеми – завдання для дизайн мислення. Вирішення цієї задачі дозволить задовільнити потреби споживачів, вирішити їх проблему та створити новий, унікальний продукт, що користується попитом. Розвиток стартапів, бізнес організацій, роботи підприємств за таким принципом надасть значні переваги та дозволить бути більш успішними та конкурентоздатними.
653 _aстартап
653 _aдизайн-мислення
653 _aемпатія
653 _aінноваційні бізнес-ідеї
700 _aПлинокос Д. Д.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
_dКропивницький : ЦНТУ, 2021
_x2663-1636
_w32
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11941
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c1284
_d1284