000 02414nab a2200289 i 4500
001 174
003 UA-KpCNTU
005 20250515134740.0
008 250107b un ||||f |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
100 _aДмитришин, Б. В.
245 _aБізнес-аналітика та її роль в управлінні конкурентоспроможністю підприємства
_h[Текст]
_c / Б. В. Дмитришин, М. В. Боровий
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 5(38).
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2020
300 _aС. 214-220.
500 _aСтаттю присвячено актуальним питанням проведення бізнес-аналітики на підприємстві. Узагальнено завдання, принципи та цілі бізнес-аналітики. Визначено взаємозв’язок бізнес-аналітики та конкурентоспроможності підприємства. Встановлено та обґрунтовано чинники впливу на конкурентоспроможність підприємства. Розкрито значущість та необхідність проведення бізнес-аналізу для прийняття управлінських рішень. Запропоновано інструментарій спеціаліста бізнес-аналітика в умовах швидко мінливого зовнішнього середовища.
653 _aсистема
653 _aконкурентоспроможність
653 _aуправління конкурентоспроможністю
653 _aдані
653 _aбізнес-аналітика
700 _aБоровий, М. В.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2020
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
_w33
_x2663-1636
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11325
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c133
_d133