000 03078nab a2200277 i 4500
001 178
003 UA-KpCNTU
005 20250515134818.0
008 250108b un ||||f |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
100 _aГорященко, Ю. Г.
245 _aІнформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств
_h[Текст]
_c / Ю. Г. Горященко
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 5(38).
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2020
300 _aС. 207-213.
500 _aУ статті визначено та проаналізовано методи і основні завдання маркетинг-статистики. Встановлено види, джерела та способи отримання маркетингової інформації підприємств. Проведено паралель між маркетинговим та статистичним спостереженням. Доведено системність маркетингових досліджень. Викладено зміст, значення та стратегічне бачення розвитку інформативності як міри корисності та повноти даних, а також ключової характеристики результатів маркетингових досліджень. Наведено релевантні факти статистики інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Запропоновано вимоги до маркетингової інформації інноваційних підприємств, пропозиції щодо супроводження споживачів на всіх стадіях життєвого циклу, щодо укрупнення, систематизації та оптимізації методів маркетинг-статистики. Виокремлено ключові фактори успіху в маркетинг-статистиці: аналітичні інструменти та ефективний аналіз даних.
653 _aмаркетинг-статистика
653 _aстатистика підприємств
653 _aмаркетингова інформація
653 _aінноваційне підприємство
653 _aSEO інструменти
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2020
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
_w33
_x2663-1636
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11324
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c135
_d135