000 03623nab a2200301 i 4500
001 180
003 UA-KpCNTU
005 20250514144433.0
008 250108b un ||||f |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
245 _aМаркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку
_h[Текст]
_c / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, В. В. Коваль, В. А. Бондарь
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 5(38).
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2020
300 _aС. 190-196.
500 _aДослідження спрямоване на визначення особливостей діяльності представників фармацевтичної галузі в контексті дотримання вимог міжнародних стандартів з метою забезпечення населення якісними, доступними та ефективними лікарськими препаратами в умовах пандемії коронавірусу COVID–19. Розвинено теоретичні основи державного регулювання фармацевтичного ринку в напрямку створення правових основ функціонування суб’єктів фармацевтичної системи шляхом встановлення законних та ефективних взаємовідносин між виробниками, постачальниками та споживачами лікарських засобів на принципах реалізації соціально-відповідального маркетингу, дотримання законодавчих та етичних норм в аспекті забезпечення здоров’я громадян України. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано теоретико-методичні рекомендації щодо удосконалення напрямків державного регулювання фармацевтичного ринку в аспекті дотримання принципів соціально-відповідального маркетингу, реалізація яких дозволить державним органам розробити ефективний механізм державного регулювання фармацевтичного ринку.
653 _aмаркетинг
653 _aдержавне регулювання
653 _aфармацевтичний ринок
653 _aсоціально-відповідальний маркетинг
700 _aКузьминчук, Н. В.
700 _aКуценко, Т. М.
700 _aКоваль, В. В.
700 _aБондарь, В. А.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2020
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
_w33
_x2663-1636
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11322
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c137
_d137