000 02313nab a2200313 i 4500
001 181
003 UA-KpCNTU
005 20250515134919.0
008 250108b un ||||f |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
100 _aКорінєв, В. Л.
245 _aВитрати в системі планування маркетингу на підприємстві
_h[Текст]
_c / В. Л. Корінєв, C. А. Романчук, С. В. Бойко
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 5(38).
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2020
300 _aС. 182-189.
500 _aВизначено проблему планування маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та досліджено її особливості. Запропоновано алгоритм процесу планування маркетингової діяльності згідно результатів цього дослідження. Уточнено роль витрат з позиції ціноутворення при маркетинговому плануванні. Обґрунтовано рекомендації по підвищенню ефективності маркетингової діяльності підприємства з урахуванням особливостей формування витрат на виробництво та реалізацію продукції.
653 _aмаркетинг
653 _aпланування
653 _aціна
653 _aвитрати
653 _aпідприємство
653 _aринкова ситуація
700 _aРоманчук, C. А.
700 _aБойко, С. В.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2020
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
_w33
_x2663-1636
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11297
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c138
_d138