000 09290nam a2200265 i 4500
001 1422
003 OSt
005 20250324121146.0
008 170525s2014 unr|||||||f|||00| ||ukr d
020 _a978-966-418-158-4
_c95.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a658:005.52(075.8)
100 1 _aВоронко, О. С.
245 0 0 _aЕкономічний аналіз :
_bнавч. посіб. /
_cО. С. Воронко, Н. П. Штепа
260 _aЛьвiв :
_bНовий Світ – 2000,
_c2014
300 _a280 с.
500 _aЗміст: Вступ Розділ 1. Теоретичні основи економічного аналізу 1.1. Поняття про економічний аналіз 1.2. Об’єкт, предмет і завдання економічного аналізу 1.3. Зв’язок економічного аналізу з іншими науками 1.4. Види економічного аналізу та їх класифікація 1.5. Інформаційне забезпечення економічного аналізу 1.6. Організація економічного аналізу 1.7. Метод і методика економічного аналізу 1.8. Способи та прийоми економічного аналізу Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 2.1. Значення та завдання аналізу маркетингової діяльності 2.2. Аналіз попиту на продукцію та формування портфеля замовлення 2.3. Оцінювання ризику незатребуваності продукції 2.4. Аналіз ринків збуту продукції 2.5. Аналіз цінової політики підприємства 2.6. Аналіз конкурентоспроможності продукції Розділ 3. Аналіз виробництва і реалізації продукції 3.1. Значення, джерела аналізу та основні показники виробництва й реалізації продукції 3.2. Аналіз обґрунтованості та виконання програми виробництва 3.3. Аналіз реалізації продукції та виконання договорі постачання Розділ 4. Аналіз використання персоналу підприємства 4.1. Аналіз забезпеченості підприємства персоналом та ефективності їх використання 4.2. Аналіз стану та ефективності використання основних засобів Розділ 5. Аналіз матеріальних ресурсів підприємства 5.1. Оцінка забезпеченості підприємства матеріальними ресурсами та ефективності їх використання 5.2. Аналіз організаційно-технічного рівня виробництва Розділ 6. Аналіз собівартості продукції та витрат на виробництво 6.1. Значення, основні показники й джерела аналізу собівартості продукції 6.2. Аналіз показників собівартості продукції 6.3. Аналіз окремих статей витрат Розділ 7. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 7.1. Характеристика фінансових результатів та завдання їх аналізу 7.2. Факторний аналіз прибутку та його розподілу 7.3. Визначення порогу рентабельності та прогнозування прибутку 7.4. Аналіз показників рентабельності підприємства Розділ 8. Аналіз фінансового стану підприємства 8.1. Значення, актуальність та джерела інформації аналізу 8.2. Експрес-аналіз фінансового стану 8.3. Аналіз активів підприємства. Аналіз оборотних активів 8.4. Аналіз джерел формування майна підприємства 8.5. Аналіз фінансової стійкості та її прогнозування 8.6. SWOT-аналіз діяльності господарюючого суб’єкту Розділ 9. Аналіз товарообороту і товарних запасів підприємств роздрібної торгівлі 9.1. Роздрібний товарооборот: характеристика, значення, завдання та інформаційна база його аналізу 9.2. Аналіз виконання бізнес-плану і тенденцій розвитку роздрібного товарообороту 9.3. Аналіз впливу факторів на зміну роздрібного товарообороту 9.3.1. Аналіз засобів праці (матеріально-технічної бази) торгівельного підприємства 9.3.2. Аналіз трудових ресурсів 9.3.3. Аналіз стану та ефективності використання товарних запасів Розділ 10. Аналіз витрат торгівельної діяльності 10.1. Аналіз дотримання кошторису та динаміки витрат обігу 10.2. аналіз впливу факторів на зміну витрат, виявлення резервів економії витрат Розділ 11. Аналіз фінансових результатів господарської діяльності підприємств торгівлі 11.1. Значення, завдання та інформаційна база аналізу фінансових результатів та рентабельності господарської діяльності підприємств торгівлі 11.2. Прогнозування оптимальних параметрів прибутку, товарообороту та витрат 11.3. Аналіз рентабельності торгового підприємства 11.4. Аналіз розподілу прибутку Контрольні питання та завдання Тести для самоконтролю Завдання для закріплення знань Предметний покажчик Література Анотація: Посібник підготовлено відповідно до програми з навчальної дисципліни "Економічний аналіз". У ньому висвітлені теоретичні основи економічного аналізу, зокрема технічні прийоми та методи аналітичних досліджень, обґрунтування управлінських рішень щодо пошуку внутрішніх невикористаних резервів. Подається методика аналізу виробничої програми підприємства та основних чинників, що забезпечують ефективність його діяльності: трудових ресурсів, предметів та засобів праці. Розглянуті питання аналізу собівартості продукції та витрат на виробництва, фінансових результатів та фінансового стану підприємства. Окрема тема присвячена аналізу торгівельних підприємств. Посібник містить перелік питань для самоконтролю та перевірки засвоєння теоретичних знань, тести, завдання, виконання яких допоможе краще опанувати методи аналітичних досліджень показників діяльності підприємства. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, практичних працівників підприємств. Затверджено М-вом освіти і науки України
650 0 4 _aЕкономічний аналіз
653 0 _aфінансова стійкість
653 0 _aSWOT
700 1 _aШтепа, Н. П.
852 _h658:005.52(075.8)
_iВ75
942 _2udc
_n0
_cBKS
_h658:005.52(075.8)
_iВ75
999 _c1422
_d1422