000 | 08801nam a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1457 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20250328141749.0 | ||
008 | 200811s2014 unr||||||f|||l000 ||ukr d | ||
020 |
_a978-966-2400-37-3 _c100.00 грн. |
||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
080 | _a378:005.6(075.8) | ||
242 | _aQuality matters: how to value and evaluate higher education | ||
245 | 0 | 0 |
_aІмператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту : _bнавч. посіб. / _c[за ред. Т. Добка, М. Головянко, О. Кайкової та ін.] ; емпус-проект 516935-TEMPUS-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR "Towards Trust in Quality Assurance Systems" |
260 |
_aЛьвів: _bМанускріпт, _c2014 |
||
300 | _a572 с. | ||
500 | _a3MICT: ПЕРЕДМОВА Від патерналізму до партнерства: якість вищої освіти як спільна відповідальність і результат взаємодії університетів, суспільства і держави Установка на якість як імператив академічної культури в новій Україні Від якісної освіти до успішної економіки: Чому університети і бізнес потребують один одного? Роль студентської молоді у забезпеченні якості освіти ВСТУП Як сформувати запит суспільства на якість вищої освіти і повернути його довіру до системи забезпечення якості в Україні? How to create in a society a demand for the quality of higher education and how to reestablish its trust in the quality assurance system in Ukraine? КУЛЬТУРА ЯКОСТІ Светлана ГРИШКО. Мысли о необходимости развивать культуру обеспечения качества образования на постсоветском пространстве Тарас ДОБКО. Університет, академічна культура і забезпечення якості OCBITA Тамара РАДІВІЛОВА. Українська система вищої освіти в європейському освітньому та науковому просторі Екатерина МАЛЫШКИНА. Сравнительный анализ подходов к аккредитации специальности в Украине и в Португалии Тамара РАДІВІЛОВА. Аналіз та рекомендації щодо системи моніторингу якості освіти Олена ДЖЕДЖОРА. Зовнішні процедури забезпечення якості у «трикутнику знань» Катерина МАЛИШКІНА. Концептуальна модель забезпечення якості навчального процесу вищого навчального закладу Марія ІВАНЧУК. Система моніторингу якості освіти у вищих навчальних закладах Ганна ВОСКОБОЙНИКОВА, Ганна КОЗОПОЛЯНСЬКА. Як перетворити контроль діяльності викладача ВНЗ на систему забезпечення якості освітньої діяльності Тетяна ФЕДІРЧИК. Організаційно-педагогічні умови формування науково-педагогічних кадрів Марія ІВАНЧУК, Тетяна ФЕДІРЧИК. Модель системи розвитку педагогічного професіоналізму викладача в системі забезпечення якості вищої освіти Галина ШЕПЕЛЬ. Інтернаціоналізація як інструмент забезпечення якості освіти Віктор ЖУКОВСЬКИЙ. Роль студентів у забезпеченні якості вищої освіти: європейський досвід та українське застосування Ольга КОПІЄВСЬКА. Забезпечення якості освіти, науки, інновацій у ВНЗ культурно-мистецького спрямування ДОСЛІДЖЕННЯ Марія ГОЛОВЯНКО. Забезпечення якості науки в Україні на умовах прозорості та довіри Анастасія ЧУПРИНА. Основні аспекти взаємодії вищих навчальних закладів із зовнішніми зацікавленими сторонами, зокрема з працедавцями Юрій КОРДУБА. До питання взаємодії ВНЗ із ринком праці в Україні та моделі взаємодії європейських університетів із працедавцями ІННОВАЦІЇ Светлана ГРИШКО. Исследование инновационности университетов как вектора взаимодействия «университет — общественное производство» КОНЦЕПЦІЯ Концепція забезпечення якості вищої освіти України (за результатами проекту Tempus «TRUST» «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти України») Анотація: У посібнику відображено результати діяльності консорціуму Темпус-проекту «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)», спрямованого на побудову загальної, інноваційної, політично нейтральної системи забезпечення якості освіти, створення Національного порталу із забезпечення якості для підтримки неупередженої і відкритої широкому суспільству системи, розробку нових практик щодо забезпечення якості та запровадження схем підготовки ключового персоналу ВНЗ, міністерства і законодавчих організацій у галузі освіти. У посібнику проаналізовано досвід європейських країн та вітчизняну освітню практику щодо забезпечення якості освіти, а також виклики на шляху інтеграції України в Європейський простір вищої освіти. Quality matters: how to value and evaluate higher education The manual contains results of the activity of the consortium in the frame-work of the Tempus project "Towards trust in quality assurance systems (TRUST)", aimed at creating a general, innovative politically neutral system of quality assurance of higher education, at the creation of a national Portal for quality assurance for the support of a system which is unbiased and open to the public, at the formulation of new practices in assuring quality and implementing models of the preparation of key personnel for HEI, ministry and legal organizations in the branch of education. The manual offers an analysis of the experience of European countries and the native educational practice towards assuring quality education as well as challenges on the road towards integrating Ukraine into the European Area of Higher Education. | ||
650 | 0 | 4 | _aВища освіта |
650 | 0 | 4 | _aЯкість |
700 | 1 | _aДобко, Т. | |
700 | 1 | _aГоловянко, М. | |
700 | 1 | _aКайкова, О. | |
700 | 1 | _aТерзіян, В. | |
700 | 1 | _aТііхонен, Т. | |
710 | 2 | _aемпус-проект 516935-TEMPUS-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR "Towards Trust in Quality Assurance Systems" | |
852 |
_h378:005.6(075.8) _iІ-54 |
||
942 |
_2udc _cBKS _h378:005.6(075.8) _iІ-54 _n0 |
||
999 |
_c1457 _d1457 |