000 03498nam a2200277 i 4500
001 1472
003 OSt
005 20250319133757.0
008 130215s2013 unr ||f||||00| | ukr d
020 _a978-611-01-0396-1
_c80.00 грн.
040 _cЦНТУ
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a65.47-21я7
084 _a65.47-21я7
100 1 _aБалабанова, Л. В.
245 0 0 _aРекламний менеджмент :
_bпідручник /
_cЛ. В. Балабанова, Л. О. Юзик
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2013
300 _a392 с.
490 _aШкола маркетингового менеджменту
500 _aЗміст : Рекламний менеджмент у системі менеджменту підприємств Історичні етапи розвитку реклами Становлення і розвиток рекламного менеджменту в Україні Сутність і функції реклами в системі менеджменту Класифікація реклами Закони реклами. Консолідований кодекс практики реклами та маркетингових комунікацій. Закон України "Про рекламу" Процес рекламної комунікації; Канали поширення рекламних повідомлень Медійно-комунікаційний ринок України Основні засоби поширення реклами Реклама в пресі Реклама на телебаченні Реклама на радіо Зовнішня реклама Виставки та ярмарки "Дірект мейл" (пряме поштове розсилання) Реклама на місці продажу Реклама на транспорті Реклама в Internet Сувенірна реклама Product placement Рекламне звернення: його зміст і структура Створення рекламних заголовків Психологічні аспекти сприйняття рекламного звернення Рекламне дослідження ринку Методи вимірювання охоплення цільової аудиторії Планування рекламної діяльності Стратегічне планування в рекламі Розроблення рекламного бюджету Організація рекламної діяльності підприємства Організація рекламних кампаній Поняття про рекламне агентство, його завдання і функції Види рекламних агентств Контроль рекламної діяльності Оцінювання ефективності рекламної діяльності Економічна ефективність рекламної діяльності Комунікативна ефективність рекламної діяльності Формування ефективної реклами Закон України "Про рекламу"
650 0 4 _aРеклама
700 1 _aЮзик, Л. О.
852 _h65.47-21я7
_iБ20
942 _2udc
_cBKS
_h65.47-21я7
_iБ20
_n0
999 _c1472
_d1472