000 | 02196nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1476 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20250324132053.0 | ||
008 | 130905s2013 unr||||||f||||00| |yukr d | ||
020 |
_a978-966-644-313-0 _c120.00 грн. |
||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
080 | _audc | ||
100 | 1 | _aПадалка, О. С. | |
245 | 0 | 0 |
_aЕкономіка освіти та управління : _bнавч. посіб. / _cО. С. Падалка, І. С. Каленюк |
260 |
_aКиїв: _bПедагогічна думка, _c2013 |
||
300 | _a184 с. | ||
500 | _aЗміст: Освіта: сутність, цілі та функції Знання – ключовий елемент освіти Результати освітньої діяльності та їх економічна природа Форми реалізації освітніх послуг Методи розрахунку економічної ефективності освіти Визначення соціально-економічної ефективності освіти Організація освітньої діяльності Державне регулювання освітньої діяльності Навчальний заклад як економічний суб'єкт Ускладнення фінансового механізму освіти в умовах ринкової економіки Фінансово-економічне управління системою освіти Механізм державного фінансування освіти Диверсифікація джерел фінансування освіти Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в умовах інтернаціоналізації та глобалізації Болонський процес як прояв інтеграційних процесів у сфері вищої освіти | ||
650 | 0 | 4 | _aВища освіта |
700 | 1 | _aКаленюк, І. С. | |
852 |
_h74.584я7 _iП12 |
||
942 |
_2udc _cBKS _h74.584я7 _iП12 _n0 |
||
999 |
_c1476 _d1476 |