000 03191aab a2200265 i 4500
001 1605
003 UA-KpCNTU
005 20250521134735.0
008 250313b un |||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aГриньків А. В.
245 _aЕлементно-модульний метод системи технічного сервісу транспортних машин
_h[Текст]
_c / А. В. Гриньків.
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 5(36). Ч. 1.
260 _c2022.
300 _aС. 263-278.
500 _aВ роботі запропоновано, що елементно-модульний метод системи технічного сервісу транспортних машин базується на характерних інтервалах зміни діагностичних параметрів, що визначають технічний стан їх вузлів, систем та агрегатів як елементів. Теоретично обґрунтовані зміни діагностичних параметрів з урахуванням ступеню відновлення технічного стану систем і агрегатів за операціями технічного сервісу. Розглянуто граничний ресурс елементів транспортної машини та закон розподілу цього показника. Доведено з економічної точки зору доцільність відновлення технічного стану елементів транспортних машин запропонованою системою технічного сервісу. Запропоновано критерій економічної доцільності застосування технічних дій по відновленню технічного стану транспортної машин. Показано, що запропонований елементно-модульний метод технічного сервісу дає можливість коректувати ті чи інші технічні операції забезпечення і відновлення належного рівня показників експлуатаційної надійності транспортних машин.
653 _aелементно-модульний метод
653 _aтехнічний сервіс
653 _aтранспортна машина
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 5/36. Ч. 1
_x2664-262X
_w5731
_dКропивницький : ЦНТУ, 2022
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12534
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2ddc
_cIR
_n0
999 _c1605
_d1605