000 05831nam a2200253 i 4500
001 1625
003 OSt
005 20250401160612.0
008 120529s2012 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-611-01-0341-1
_c70.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a005-026.15(075.8)
100 1 _aСвидрук, І. І.
245 0 0 _aКреативний менеджмент :
_bнавч. посіб. /
_cІ. І. Свидрук ; М-во освіти і науки України, ЛТЕУ
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2012
300 _a224 с.
500 _aЗміст: Передмова Тема 1. Поняття креативного менеджменту 1.1. Креативний менеджмент як наука й вид діяльності. Предмет, об'єкт, мета та завдання дисципліни 1.2. Сутність творчості, креативності 1.3. Актуальність, запровадження креативного менеджменту в діяльність підприємств та організацій Тема 2. Творчий потенціал особистості 2.1. Поняття й психологічна структура творчого потенціалу особистості. Риси творчої особистості 2.2. Механізм творчого акту 2.3. Види творчого мислення. Творчість та моделі мислення людини 2.4. Інтелект і творчість Тема 3. Керівник як лідер креативного менеджменту 3.1. Особливості процесів мислення керівника 3.2. Формування інноваційного стилю управління 3.3. Лідерство у процесах прийняття рішень Тема 4. Методи виявлення проблем та їх аналіз 4.1. Класифікація задач 4.2. Використання теорії складних систем щодо організації 4.3. Методи постановки й системного аналізу управлінських проблем Тема 5. Менеджмент ідей 5.1. Методи пошуку креативних ідей 5.2. Теорія вирішення винахідницьких задач 5.3. Класифікація типових прийомів пошуку рішень Тема 6. Управління розробкою креативних рішень на підприємстві 6.1. Особливості управлінських креативних рішень 6.2. Рішення, які ґрунтуються на досвіді й судженнях 6.3. Інтуїтивні рішення Тема 7. Мотивування творчості 7.1. Творчий підхід керівника до мотивації працівників 7.2. Мотивація до творчого вирішення проблем, генерації та реалізації нових ідей 7.3. Творчість як потужний засіб мотивації Тема 8. Навчання креативності 8.1. Створення концепції креативної освіти 8.2. Управлінське проектування креативного навчання 8.3. Формування українського творчого суспільства Практикум за темами Тести Ситуаційні завдання Тренінги з розвитку креативності Питання для самостійного вивчення Питання практичного спрямування Теми для підготовки доповідей та рефератів Список літератури для самостійного вивчення дисципліни Предметні покажчики Анотація: У навчальному посібнику висвітлено засади управління креативними процесами на підприємствах. Розглядаються теоретичні аспекти й шляхи практичного застосування знань в галузі креативного менеджменту. Матеріал викладено з урахуванням закордонного й вітчизняного досвіду в цьому порівняно новому напрямку менеджменту, що дозволить студентам отримати необхідні знання, виявити та розвинути якості й навички, необхідні для ефективної роботи креативного управлінця. Посібник призначено для студентів спеціальності 8.000014 "Управління інноваційною діяльністю", а також слухачам системи підвищення кваліфікації, аспірантам, підприємцям, управлінським працівникам вітчизняних підприємств. Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 0 4 _aМенеджмент
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aЛьвівський торговельно-економічний університет
852 _h005-026.15(075.8)
_iС24
942 _2udc
_cBKS
_h005-026.15(075.8)
_iС24
_n0
999 _c1625
_d1625