000 | 03170nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1671 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20250325195738.0 | ||
008 | 130326s2012 unr||||f||||||00| |yukr d | ||
020 |
_a978-966-2249-79-8 _c50.00 грн. |
||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
080 | _a74.58 | ||
100 | 1 | _aКамишин, В. В. | |
245 | 0 | 0 |
_aМетоди системного аналізу у кваліметрії навчально-виховного процесу : _bмонографія / _cВ. В. Камишин, О. М. Рева |
260 |
_aКиїв : _bІнформаційні системи, _c2012 |
||
300 | _a270 с. | ||
500 | _aЗміст : Теоретичні основи кваліметрії навчально-виховного процесу Особливості кваліметрії у дидактиці базових компетенцій студентів Принципи системності в аналізі навчально-виховного процесу Критерії цілеспрямованості Кваліфікаційні ознаки проблемних ситуацій і задач прийняття рішень в дидактиці Формалізація ризику і проблемних ситуацій в навчально-виховному процесі Критерії раціональної поведінки систем вироблення рішень Постановка частинних завдань прийняття рішень в навчально-виховному процесі Загальна схема прийняття рішень на заданому рівні декомпозиції навчально-виховного процесу Адаптація методів якості для кваліметрії навчально-виховного процесу Порівняльні характеристики ефективності шкал кваліметрії навчально-виховного процесу Кваліметрія рівнів навчальних досягнень студентів Сучасні проблеми кваліметрії знань Теоретично-методичне забезпечення кваліметрії знань студентів Емпіричні моделі кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень студентів у різних оціночних системах Кваліметрія резервів навчального навантаження та мотивації на навчання Кваліметрія недисциплінованості студентів Методи теорії ігор у визначенні оптимальної поведінки учасників конфлікту в діаді "викладач - недисциплінований студент" | ||
650 | 0 | 4 | _aПедагогіка |
700 | 1 | _aРева, О. М. | |
852 |
_h74.58 _iК18 |
||
942 |
_2udc _cBKS _h74.58 _iК18 _n0 |
||
999 |
_c1671 _d1671 |