000 03170nam a2200241 i 4500
001 1671
003 OSt
005 20250325195738.0
008 130326s2012 unr||||f||||||00| |yukr d
020 _a978-966-2249-79-8
_c50.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a74.58
100 1 _aКамишин, В. В.
245 0 0 _aМетоди системного аналізу у кваліметрії навчально-виховного процесу :
_bмонографія /
_cВ. В. Камишин, О. М. Рева
260 _aКиїв :
_bІнформаційні системи,
_c2012
300 _a270 с.
500 _aЗміст : Теоретичні основи кваліметрії навчально-виховного процесу Особливості кваліметрії у дидактиці базових компетенцій студентів Принципи системності в аналізі навчально-виховного процесу Критерії цілеспрямованості Кваліфікаційні ознаки проблемних ситуацій і задач прийняття рішень в дидактиці Формалізація ризику і проблемних ситуацій в навчально-виховному процесі Критерії раціональної поведінки систем вироблення рішень Постановка частинних завдань прийняття рішень в навчально-виховному процесі Загальна схема прийняття рішень на заданому рівні декомпозиції навчально-виховного процесу Адаптація методів якості для кваліметрії навчально-виховного процесу Порівняльні характеристики ефективності шкал кваліметрії навчально-виховного процесу Кваліметрія рівнів навчальних досягнень студентів Сучасні проблеми кваліметрії знань Теоретично-методичне забезпечення кваліметрії знань студентів Емпіричні моделі кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень студентів у різних оціночних системах Кваліметрія резервів навчального навантаження та мотивації на навчання Кваліметрія недисциплінованості студентів Методи теорії ігор у визначенні оптимальної поведінки учасників конфлікту в діаді "викладач - недисциплінований студент"
650 0 4 _aПедагогіка
700 1 _aРева, О. М.
852 _h74.58
_iК18
942 _2udc
_cBKS
_h74.58
_iК18
_n0
999 _c1671
_d1671