000 | 02316nam a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1681 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20250324220744.0 | ||
008 | 130909s2012 unr||||f||||||00| |yukr d | ||
020 |
_a978-996-8537-84-4 _c133.00 грн. |
||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
080 | _a74.580.26 | ||
100 | 1 | _aПорев, С. М. | |
245 | 0 | 0 |
_aУніверситет і наука. Епістемологія, методологія і педагогіка виробництв знань : _bмонографія / _cС. М. Порев |
260 |
_aКиїв : _bХімджест, _c2012 |
||
300 | _a384 с. | ||
500 | _aЗміст : Місце науки в університеті Російський досвід Дослідницькі університети "світового класу" Проблеми розвитку науки в університетах України Як ми розуміємо науку: філософське та практично-методичне тлумачення Проблематизація виробництв знань в університеті Домінуюча сутність наук Проблема науковості знань Норми та ознаки науковості знань Узагальнення ознак науковості Виробництва наукових та суміжних знань "Mode 2" та постакадемічна наука Техніка, технологія, технонаука Місце практичних знань у типологіях пізнання Епістеміко-методологічні засади Структури виробництва знань в університеті Науково-педагогічні дослідницькі групи Дослідницьке ядро університету та науково-навчальні центри Епістеміко-методологічна складова експертизи досліджень Проблеми міждисциплінарної та інтегративної підготовки студентів | ||
650 | 0 | 4 | _aВища освіта |
852 |
_h74.580.26 _iП59 |
||
942 |
_2udc _cBKS _h74.580.26 _iП59 _n0 |
||
999 |
_c1681 _d1681 |