000 02198nam a2200253 i 4500
001 1687
003 OSt
005 20250324204326.0
008 131108s2012 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-611-01-0337-4
_c90.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a65.291.3я7
100 1 _aБалабанова, Л. В.
245 0 0 _aМаркетинг підприємства :
_bнавч. посіб. /
_cЛ. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2012
300 _a612 с.
500 _aЗміст : Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку Товарна політика в умовах маркетингової орієнтації підприємства Дослідження конкурентоспроможності товару Цінова політика в системі маркетингу підприємства Розподіл та збут у комплексі маркетингу підприємства Маркетингова логістика Комунікаційна політика в комплексі маркетингу підприємства Система просування-мікс у підприємстві Прямий маркетинг Персонал у комплексі маркетингу підприємства Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємства Управління маркетингом у підприємстві Організація маркетингової діяльності підприємства Програмування маркетингової діяльності в системі управління підприємством Планування в маркетингу; Контроль у маркетингу
650 0 4 _aМаркетинг
700 1 _aХолод, В. В.
700 1 _aБалабанова ,І. В.
852 _h65.291.3я7
_iБ20
942 _2udc
_cBKS
_h65.291.3я7
_iБ20
_n0
999 _c1687
_d1687