000 02896nam a2200229 i 4500
001 1875
003 OSt
005 20250402141256.0
008 130220s2011 unr||||f||||||00| |yukr d
020 _a978-966-8559-32-7
_c50.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a74.56
100 1 _aАнісімов, М. В.
245 0 0 _aТеоретико-методологічні основи прогнозування моделей у професійно-технічних навчальних закладах :
_bмонографія /
_cМ. В. Анісімов
260 _aКиїв :
_aКіровоград :
_bПоліум,
_c2011
300 _a463 с.
500 _aЗміст: Професійна система освіти, її місце в загальній системі освіти Історичні особливості і проблеми підготовки фахівців у професійно-технічній освіті Історичні передумови становлення і розвитку професійної системи освіти Особливості педагогічного процесу в професійній школі Перспективи розвитку професійної системи освіти Проблема професійної надійності, професійного довголіття і прогнозування в педагогічній літературі Розробка і конструювання моделей навчально-виховного процесу в ПТНЗ Лабораторні заняття в системі професійного навчання учнів Наукове обѓрунтування дидактичного наповнення і розробка нового лабораторного обладнання професій електрорадіотехнічного профілю Санітарно-гігієнічні вимоги до лабораторій Обладнання робочого місця викладача Наукове обѓрунтування дидактичного наповнення професійних моделей фахівців електрорадіотехнічного профілю Тенденції розвитку радіоелектронної галузі Сучасний стан професійної підготовки радіомеханіків Дослідження змісту праці радіомеханіків Оптимальні моделі процесу формування професійної надійності фахівців у ПТНЗ
650 0 4 _aПрофесійно-технічна освіта
852 _h74.56
_iА67
942 _2udc
_cBKS
_h74.56
_iА67
_n0
999 _c1875
_d1875