000 | 02896nam a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1875 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20250402141256.0 | ||
008 | 130220s2011 unr||||f||||||00| |yukr d | ||
020 |
_a978-966-8559-32-7 _c50.00 грн. |
||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
080 | _a74.56 | ||
100 | 1 | _aАнісімов, М. В. | |
245 | 0 | 0 |
_aТеоретико-методологічні основи прогнозування моделей у професійно-технічних навчальних закладах : _bмонографія / _cМ. В. Анісімов |
260 |
_aКиїв : _aКіровоград : _bПоліум, _c2011 |
||
300 | _a463 с. | ||
500 | _aЗміст: Професійна система освіти, її місце в загальній системі освіти Історичні особливості і проблеми підготовки фахівців у професійно-технічній освіті Історичні передумови становлення і розвитку професійної системи освіти Особливості педагогічного процесу в професійній школі Перспективи розвитку професійної системи освіти Проблема професійної надійності, професійного довголіття і прогнозування в педагогічній літературі Розробка і конструювання моделей навчально-виховного процесу в ПТНЗ Лабораторні заняття в системі професійного навчання учнів Наукове обѓрунтування дидактичного наповнення і розробка нового лабораторного обладнання професій електрорадіотехнічного профілю Санітарно-гігієнічні вимоги до лабораторій Обладнання робочого місця викладача Наукове обѓрунтування дидактичного наповнення професійних моделей фахівців електрорадіотехнічного профілю Тенденції розвитку радіоелектронної галузі Сучасний стан професійної підготовки радіомеханіків Дослідження змісту праці радіомеханіків Оптимальні моделі процесу формування професійної надійності фахівців у ПТНЗ | ||
650 | 0 | 4 | _aПрофесійно-технічна освіта |
852 |
_h74.56 _iА67 |
||
942 |
_2udc _cBKS _h74.56 _iА67 _n0 |
||
999 |
_c1875 _d1875 |