000 03013nam a2200265 i 4500
001 2136
003 OSt
005 20250412190730.0
008 120529s2010 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-966-364-870-5
_c40.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a76я7
100 1 _aБожкова, В. В.
245 0 0 _aРеклама та стимулювання збуту :
_bнавч. посіб. /
_cВ. В. Божкова, Ю. М. Мельник
250 _a2-ге вид.,
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2010
300 _a200 с.
500 _aЗміст: Еволюція рекламної діяльності у світі і в Україні Етапи розвитку рекламної діяльності у світі ATL та BTL на сучасному ринку маркетингових комунікацій Історія використання ЗМІ як засобів розповсюдження реклами Законодавче регулювання рекламної діяльності в Україні Законодавче регулювання маркетингових комунікацій: Європейський досвід Визначення реклами Класифікація реклами Види реклами за каналами її поширення Некомерційна реклама: визначення, особливості, види Тенденції розвитку ринку медіа-реклами в Україні Порівняльна характеристика реклами та стимулювання збуту Стимулювання збуту: ключові визначення, типологія, основні стратегії Організація рекламної справи на підприємстві Маркетингова діяльність підприємств України Планування рекламної компанії на підприємстві Особливості застосування реклами та заходів зі стимулювання збуту продукції на різних етапах ЖЦТ Оцінка ефективності рекламних заходів: основні фактори, показники Методи визначення економічної ефективності реклами та заходів зі стимулювання збуту Оптимізація ефективності рекламних заходів Методика оцінки синергетичного ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій Закон України "Про рекламу"
650 0 4 _aРеклама
650 0 4 _aТоргівля
700 1 _aМельник, Ю. М.
852 _h76я7
_iБ76
942 _2udc
_cBKS
_h76я7
_iБ76
_n0
999 _c2136
_d2136