000 02321nam a2200277 i 4500
001 2341
003 OSt
005 20250408121540.0
008 100827s2009 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-966-580-283-9
_c57.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a65.050.1я7
245 0 0 _aОснови бізнесу :
_bнавч. посіб. /
_cЯ. С. Ларіна, С. В. Мочерний, В. М. Фомішина, С. І. Чеботар
260 _aКиїв :
_bАкадемія,
_c2009
300 _a384 с.
440 0 _aАльма-матер
500 _aЗміст: Психологічні основи підприємництва та бізнесу Основні типи і форми власності Економічна свобода і бізнес; Бізнес і конкуренція Малий бізнес Маркетинг як концептуальна основа діяльності підприємств Товарна політика підприємства Збутова політика підприємства Комунікаційна політика підприємств Управління фінансами підприємства й оподаткування Економічні ризики у бізнесі Менеджмент у бізнесі Аналіз господарської діяльності підприємств Підприємницька діяльність в агропромисловому комплексі Основи бізнесу у торговельній сфері Підприємництво на ринку банківських послуг Підприємництво на ринку цінних паперів Міжнародні форми бізнесу та державне регулювання підприємництвом Антимонопольна діяльність держави Економічна безпека бізнесу
650 0 4 _aБізнес
700 1 _aЛаріна, Я. С.
700 1 _aМочерний, С. В.
700 1 _aФомішина, В. М.
700 1 _aЧеботар, С. І.
852 _h65.050.1я7
_iО-75
942 _2udc
_n0
_cBKS
_h65.050.1я7
_iО-75
999 _c2341
_d2341