000 01801nam a2200253 i 4500
001 2394
003 OSt
005 20250414170950.0
008 101125s2009 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-966-680-394-1
_c80.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a65.050.1я7
245 0 0 _aБізнес-адміністрування : магістерський курс :
_bпідручник /
_cза заг. ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник
260 _aСуми :
_bУніверситетська книга,
_c2009
300 _a896 с.
500 _aЗміст: Основи операційного менеджменту Фінансовий менеджмент Інвестиційний менеджмент Паблік рилейшнз в менеджменті Основи маркетинг Ціноутворення Маркетинговий менеджмент Брендинг товарів та послуг Економіка ресурсовикористання Управління розвитком підприємства Маркетинг інновацій Потенціал інноваційного розвитку підприємств Управління інноваційним розвитком Основи управління інноваційними проектами Основи формування інноваційно-інформаційної економіки в Україні
650 0 4 _aБізнес
700 1 _aМельник, Л. Г.
700 1 _aІлляшенко, С. М.
700 1 _aСотнтк, І. М.
852 _h65.050.1я7
_iБ59
942 _2udc
_n0
_cBKS
_h65.050.1я7
_iБ59
999 _c2394
_d2394