000 04626nam a22002777a 4500
001 241
003 OSt
005 20250320130042.0
008 250129s2022 unr||||||f||||00| | ukr d
020 _a978-617-673-117-7
_c190.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a659.4(075.8)
100 1 _aПримак, Т. О.
245 _aPR для менеджерів та маркетологів :
_bнавч. посіб. /
_cТ. О. Примак
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2022
300 _a202 с.
500 _aЗміст: 1. Що таке PR і навіщо він потрібен? 2. PR в системі чи система в PR? 3. Кому віддати пріоритет: власній PR-службі чи PR-агенції? 4. З чого розпочати і як працювати? Алгоритм планування PR-кампанії Діагностування проблеми та проведення ситуативного аналізу Вивчення мети та постановка завдань PR-кампанії Безліч ідей та як з них обрати найкращу? Інформаційна модель — підсумковий документ: правила оформлення 5. Які документи і як підготувати? 5.1. Інформаційний привід — основа підготовки документів для роботи з ЗМ Пресреліз Бекграунд Факт-лист і факт-довідка Лист Стаття Запрошення, проспект, буклет, брошура, листівка 5.2. Інші засоби взаємодії підприємства та ЗМІ Інтерв'ю Пресконференція Брифінг Промова, виступ Переговори Презентації Престур, або День преси Івент-маркетинг 5.3. Внутрішній PR 6. Мислимо стратегічно, плануємо PR-кампанії Позиціонування підприємства, торгової марки, особи Піднесення підприємства, торгової марки, особи Антиреклама, або зниження іміджу Відмежування від конкурентів 7. Комунікативні технології в PR 8. Як оцінити ефективність того, що зроблено? 9. Користі вправи Рекомендована література Анотація: Книга дає конкретні відповіді на запитання, з якими весь час зіштовхуються фахівці у сфері PR: "З чого починати?", "Як з допомогою PR сформувати гідне інформаційне поле компанії?", "Як спланувати і організувати PR-діяльність на підприємстві?", "Які документи підготувати і як їх правильно оформити?", "Які напрями в PR-діяльності слід вважати пріоритетними?", "Як оцінити ефективність того, що вже зроблено?". Велика кількість практичних прикладів, неординарних та цілком реальних ситуацій, з якими часто зіштовхуються вітчизняні підприємства зацікавлюють, викликають азарт та допомагають опанувати матеріал. Книга супроводжується корисними вправами та кейсами для самостійної роботи читача. Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу, адресована керівникам підприємств, менеджерам, працівникам відділів маркетингу, PR-служб та агенцій, рекламістам, а також студентам вищих навчальних закладів та аспірантам.
650 _aПаблік рилейшнз
653 _aPR-служба
653 _aPR-агенція
653 _aPR-кампанія
653 _aреклама
852 _h659.4(075.8)
_iП76
942 _2udc
_cBKS
_n0
_h659.4(075.8)
_iП76
999 _c241
_d241