000 | 03099nab a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 245 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250516150501.0 | ||
008 | 250130b un ||||| |||| 00| | ukr d | ||
040 | _cЦНТУ | ||
041 | _aukr | ||
100 | _aАулін В. В. | ||
245 |
_aМодель надійності деталей транспортних машин за процесами реалізації триботехнологій їх припрацювання і відновлення _h[Текст] _c / В. В. Аулін, С. В. Лисенко, А. В. Гриньків |
||
260 |
_aКропивницький : _bЦНТУ, _c2019 |
||
300 | _aС. 50-64. | ||
490 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки _vВип. 2(33) |
||
500 | _aОбґрунтована необхідність побудови фізичних та математичних моделей надійності з врахуванням випадкових процесів та кількості локальних областей при зношуванні та відновленні з використанням триботехнологій припрацювання та відновлення. Дана модель поверхневого шару деталі з k підшарів. Розглянуто поведінку системи "поверхневий шар" з точки зору надійності, як поведінку системи сукупностей взаємозалежних локальних областей контактів. Стохастична модель надійності деталі зведена до системи поверхневих шарів з випадковими локальними областями контактів спряжених деталей. Наведено граф станів псевдосистеми "поверхневий шар" при різних умовах. Отримано систему стохастичних диференціальних рівнянь для розгляду процесів деградації та відновлення псевдостанів та наведено часткові її розв'язки. | ||
653 | _aтранспортні машини | ||
653 | _aнадійність | ||
653 | _aтриботехнологія припрацювання | ||
700 | _aЛисенко С. В. | ||
700 | _aГриньків А. В. | ||
700 | _aЛуцак Д. Л. | ||
700 | _aІванов О. О. | ||
773 | 0 |
_bНауковий вісник заснований у 1997 _dКропивницький ЦНТУ 2019 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 2/33 _w198 _x2664-262X |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9307 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c245 _d245 |