000 07104nam a22002897a 4500
001 249
003 OSt
005 20250319123009.0
008 250130s2021 unr||||||f||||00| | ukr d
020 _a978-617-673-335-5
_c340.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _audc
100 1 _aМирошниченко, В. О.
245 _aВикористання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія) :
_bнавч. посіб. /
_cВ. О. Мирошниченко ; за ред. К. О. Баханова ; М-во освіти і науки України, БДПУ
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2021
300 _a296 с.
500 _aЗміст: Передмова Програма навчальної дисципліни "Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія) Лекція Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основи мультимедійних технологій у навчанні історії. Мультимедійна компетентність вчителя історії та засоби навчальних мультимедійних систем Практичне заняття № 1. Досвід використання мультимедіа на уроках історії (2 год.) Практичне заняття № 2. Педагогічний дизайн мультимедійного уроку історії (2 год.) Змістовий модуль 2. Теоретико-методичні засади застосування мультимедійної презентації у навчанні історії. Робота у програмі MS PowerPoint Лекція Практичне заняття № 3–4. створення навчально=історичної мультимедійної презентації у програмі MS PowerPoint (4 год.) Змістовий модуль 3. Можливості обробки навчального історичного матеріалу у програмах Microsoft Office: Word, Publisher, Excel та інших Лекція Практичне заняття № 5. Робота у текстовому процесорі MS Word. Використання середовища MS Word для обробки історичних даних (2 год.) Практичне заняття № 6. Створення публікацій у MS Publisher. Допоміжні програми MS Office (2 год.) Змістовий модуль 4. Дидактичні можливості телерадіомовлення, педагогічних програмних засобів (ППЗ) та інших електронних засобів навчання історії, що зберігаються на цифрових носіях інформації Лекція Практичне заняття № 7. Обробка й використання аудіо-відео-мультиплікаційних матеріалів та комп'ютерних ігор під час навчання історії (2 год.) Практичне заняття № 8. Робота з електронними атласами, підручниками, посібниками, базами даних та іншими педагогічними програмними засобами (ППЗ) під час навчання історії (2 год.) Змістовий модуль 5. Мережа Інтернет та її можливості у навчанні історії Лекція Практичне заняття № 9. Робота у мережі Інтернет під час навчання історії (2 год.) Практичне заняття № 10. Створення персонального веб-сайту вчителя історії (2 год.) Змістовий модуль 6. Можливості використання у процесі навчання історії комп'ютерних систем тестування та програм розробки мультимедійних навчальних курсів Лекція Практичне заняття № 11–12. Робота у комп'ютерних редакторах тестів та у програмах розробки мультимедійних навчальних курсів (4 год.) Словник основних термінів Тести загального контролю Запитання підсумкового контролю Список рекомендованих джерел та літератури Додатки Анотація: Навчальний посібник "Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія)" присвячений основним питанням підготовки учителя історії до сучасного процесу навчання в школі, що характеризується широким залученням інформаційних технологій. Він містить матеріал теоретичного та практичного характеру, необхідний учителю в повсякденній професійній діяльності. Поглиблено розглядаються сучасні прийоми, методи й технології мультимедійного навчання історії. Наводяться практичні рекомендації щодо роботи у програмах Microsoft Office, з електронними програмними засобами, у пошукових сервісах мережі Інтернет. Посібник розрахований на студентів, викладачів педагогічних навчальних закладів і вчителів історії.
650 _aІсторія
650 _aІнформаційні технології
653 _aмультимедіа
653 _aпедагогічні програмні засоби (ППЗ)
700 _aБаханов, К. О.
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aБердянський державний педагогічний університет
852 _h37.091.33:004(075.8)
_iМ64
942 _2udc
_cBKS
_n0
_h37.091.33:004(075.8)
_iМ64
999 _c249
_d249