000 02393nam a2200241 i 4500
001 2530
003 OSt
005 20250415180442.0
008 220214s2009 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-966-346-629-3
_c200.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a339.138(075.8)
245 0 0 _aМаркетинг :
_bпідручник /
_cза ред. А. О. Старостіної
260 _aКиїв :
_bЗнання,
_c2009
300 _a1072 с.
500 _aЗміст: Суть сучасної теорії маркетингу Споживачі промислової продукції Маркетингові дослідження: еволюція, суть, основні етапи Специфіка проведення та методи некомерційних маркетингових досліджень Статистична обробка маркетингової інформації Методи проведення соціально-економічних вибіркових досліджень Методи прогнозування рівня попиту Сутність та форми ринкових стратегій підприємства Формування конкурентної стратегії підприємства Формування стратегії позиціонування Розробка товарної стратегії Маркетингова інноваційна діяльність Управління інноваційною діяльністю підприємства Аналіз господарського портфеля підприємства Управління брендами Маркетингова цінова політика Маркетингова політика розподілу Обслуговування споживачів Маркетингова логістика Система маркетингових комунікацій Стратегія просування товарів Міжнародний маркетинг Маркетингові ризики
650 0 4 _aМаркетинг
653 0 _aситуаційні вправи
700 1 _aСтаростіна, А. О.
852 _h339.138(075.8)
_iМ26
942 _2udc
_n0
_cBKS
_h339.138(075.8)
_iМ26
999 _c2530
_d2530