000 02750aab a2200313 i 4500
001 2543
003 UA-KpCNTU
005 20250521134946.0
008 250319b un |||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aВплив конструктивних і експлуатаційних факторів на стійкість руху автопоїзда з причепом категорії О1
_h[Текст]
_c / В. П. Сахно, С. М. Шарай, І. С. Мурований [та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 5(36). Ч. 1.
260 _c2022.
300 _aС. 244-255.
500 _aПитання стійкості й керованості автомобілів і автопоїздів (АТЗ) у зв'язку з їх практичною важливістю вивчалися багатьма дослідниками. Якщо питання перевезення великогабаритних вантажів вивчені достатньо добре, то для перевезення малотонажних вантажів, для яких використовуються малотонажні автопоїзди з простими одно- або двовісними причепами, питання стійкості вивчені не в повній мірі. Рекомендації щодо зміни конструктивних параметрів для поліпшення того або іншого виду стійкості різні і часом знаходяться в суперечності з вимогами по забезпеченню інших експлуатаційних якостей автомобіля, зокрема, його плавності ходу і прохідності.
653 _aавтопоїзд
653 _aстійкість руху автопоїзда
653 _aбічна та кутова швидкість
700 _aСахно В. П.
700 _aШарай С. М.
700 _aМурований, І. С.
700 _aОнищук В. П.
700 _aЧовча І. В.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 5/36. Ч. 1
_x2664-262X
_w5731
_dКропивницький : ЦНТУ, 2022
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12532
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c2543
_d2543