000 03665aab a2200313 i 4500
001 2558
003 UA-KpCNTU
005 20250519134652.0
008 250324b un |||| |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aПанченко В. А.
245 _aОрганізаційні аспекти менеджменту туристичної діяльності
_h[Текст]
_c / В. А. Панченко, О. В. Черненко
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2021.
300 _a С. 230-238.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки
_vВип. 6(39)
500 _aУ статті розглянуто особливості організаційних аспектів менеджменту туристичної діяльності. Представлено результати анкетування менеджерів туристичних операторів, на підставі чого виділено і класифіковано фактори зовнішнього та внутрішнього середовищ організації. Метою статті є з’ясування сутності функції туристичного менеджменту «організування туристичної діяльності», а також виявлення та характеристика факторів організаційного оточення туристичних підприємств. Виявлено, що туристичне підприємство в управлінській діяльності, орієнтується на фактори внутрішнього середовища (мікро-рівень: цілі та завдання; персонал туристичного підприємства; технологія надання послуг; організаційна структура; фінанси) та фактори зовнішнього середовища (мезо-рівень: конкуренти на ринку туристичних послуг; контролюючі державні установи; громадські організації та об’єднання; клієнти; бізнес-партнери. макро-рівень: кон’юнктура туристичного ринку; законодавство України, яке регулює туристичну діяльність; економічна політика в державі; рішення та діяння місцевих органів влади; транспортна інфраструктура; екологія та рекреаційні ресурси; мода, сучасні тренди).
653 _aменеджмент
653 _aфактор
653 _aорганізація
653 _aзовнішнє середовище
653 _aвнутрішнє середовище
653 _aтуристичне підприємство
700 _aЧерненко О. В.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
_dКропивницький : ЦНТУ, 2021
_x2663-1636
_w32
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11940
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c2558
_d2558