000 02562aab a2200301 i 4500
001 2568
003 UA-KpCNTU
005 20250519143143.0
008 250325b un |||| |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aГамалій В. Ф.
245 _aМаркетингові інформаційні системи та цифрове моделювання в управлінні процесом виведення на ринок нового товару
_h[Текст]
_c / В. Ф. Гамалій, А. Ю. Мінько, С. А. Романчук
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2021.
300 _aС. 154-162.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки
_vВип. 6(39)
500 _aСтаття присвячена дослідженню маркетингових інформаційних систем та цифрових моделей управління процесом виведення на ринок нового товару. Для досягнення поставленої мети розглянуті загальні характеристики, принципи та класифікація маркетингових інформаційних систем управління, розкриті основні аспекти цифрового моделювання, етапи та їх характеристика. Розглянуте поняття життєвого циклу та його основні моделі. Проаналізована цифрова модель управління процесом виведення на ринок нового товару та її основні складові.
653 _aмаркетинг
653 _aуправління підприємством
653 _aінформаційна система
653 _aцифрова система
700 _aМінько А. Ю.
700 _aРоманчук С. А.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
_dКропивницький : ЦНТУ, 2021
_x2663-1636
_w32
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11932
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c2568
_d2568