000 05351nam a2200277 i 4500
001 261
003 OSt
005 20250320143954.0
008 250203s2022 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 _a978-966-364-675-6
_c530.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a658.7(075.8)
100 1 _aОкландер, М. А.
245 0 0 _aЛогістика :
_bпідручник /
_cМ. А. Окландер ; М-во освіти і науки України, ОДЕКУ
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2022
300 _a348 с.
500 _aЗміст: Вступ Розділ 1. Вступ в логістику 1.1. Історія виникнення логістики 1.2. Етапи формування теорії логістики 1.3. Генезис логістики в Україні 1.4. Актуальність логістики Розділ 2. Логістична система підприємства 2.1. Концепція та методологія логістики 2.2. Логістичний підхід як загальнонаукова методологія досліджень 2.3. Принципи побудови логістичної системи 2.4. Організація логістики Розділ 3. Компоненти логістичної системи 3.1. Місцезнаходження й розпланування 3.2. Комунікація 3.3. Транспорт 3.4. Засоби 3.5. Склади та упаковка Розділ 4. Функції логістичної системи підприємства 4.1. Постачання 4.2. Підтримка виробника 4.3. Фізичний розподіл Розділ 5. Планування логістичної системи підприємства 5.1. Логістичний сервіс 5.2. Логістичні витрати 5.3. Логістичний цикл Розділ 6. Логістика й маркетинг 6.1. Співвідношення логістичної та маркетингової систем 6.2. Аудит логістики 6.3. Логістичні потреби маркетингу 6.4. Статистична звітність логістики 6.5. Необхідність макромаркетингової підтримки функціонування логістичних систем 6.6. Сутність та зміст макромаркетингової підтримки функціонування логістичних систем 6.7. Пріоритети та ефективність макромаркетингової підтримки логістичних систем підприємств Розділ 7. Універсальний характер концепції та методології логістики 7.1. Вплив логістичної системи на результати господарської діяльності підприємства 7.2. Дослідження залежності логістичних витрат від величини матеріальних запасів 7.3. Дослідження залежності собівартості продукції від величини логістичних витрат 7.4. Логістичний підхід в управління кадрами Висновки Завдання для самостійної роботи студентів Список використаних джерел Анотація: У підручнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення логістики, принципи та компоненти логістичної системи підприємства. Сформульовано методологію логістичного підходу. Розглянуто теоретико-прикладні положення формування логістичних механізмів адаптації підприємства до зовнішнього середовища. Показано взаємозв'язок логістики й маркетингу. Викладено теорію макромаркетингової підтримки функціонування логістичної системи підприємства. Доведено універсальний характер концепції та методології логістики. Подано схеми, таблиці, вправи для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців. Затверджено М-вом освіти і науки України
650 _aЛогістика (екон.)
650 _aПідприємства
653 _aлогістична система
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aОдеський державний екологічний університет
852 _h658.7(075.8)
_iО-50
942 _2udc
_cBKS
_h658.7(075.8)
_iО-50
_n0
999 _c261
_d261