000 02636aab a2200289 4500
001 2626
003 OSt
005 20250428114920.0
008 250331b un ||||f |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
100 _aБулкот, Г. В.
245 _aКомплаєнс у системі внутрішнього контролю суб'єкта господарювання
_h[Текст]
_c / Г. В. Булкот, Н. О. Бугай
250 _aЕкономіка Фінанси Право.
_b№ 5.
300 _aС. 98-102.
500 _aСтаттю присвячено дослідженню поняття «комплаєнс» у системі внутрішнього контролю суб'єкта господарювання з планом підвищення її ефективності в системі управління банками України та забезпечення підтримки методичних рекомендацій і стандартів корпоративного управління професійними учасниками фондового ринку. Розглянуто теоретичні аспекти комплаєнсу, а саме визначення авторів у науковій літературі щодо цієї категорії. Виділено основні види комплаєнсу, які застосовуються для господарювання будь-яких суб'єктів. Розкрито особливості системи комплаєнсу внутрішнього контролю для забезпечення ефективності корпоративного управління, а також висвітлено пріоритети застосування функції комплаєнс в зарубіжних країнах, як певний досвід, що потребує цілеспрямованого впровадження держави в нашій країні.
653 _aшахрайство
653 _aкомплаєнс
653 _aкомплаєнс в системі внутрішнього контролю
653 _aкорпоративний комплаєнс
653 _aвиди комплаєнсу
700 _aБугай Н. О.
773 0 _x2786-5517
_dКиїв : Аналітик, 2024
_w2583
_tЕкономіка Фінанси Право. № 5
856 _uhttp://efp.in.ua/uk/journal-article/1363
_yСтаття
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c2626
_d2626