000 02680aab a2200289 i 4500
001 2668
003 UA-KpCNTU
005 20251201181215.0
008 250402b un |||| |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aГолуб, Д. В.
_9644
245 _aТеоретична модель транспортної системи як сукупності взаємодіючих і взаємоперетворюючих елементів та підсистем
_h[Текст]
_c / Д. В. Голуб
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 5(36). Ч. 2.
260 _c2022.
300 _aС. 324-334.
500 _aПредставлено теоретичну модель, що дає можливість реалізувати опис процесів в транспортній системі і підсистемах за допомогою взаємодії таких елементів як сукупність каналів і бункерів. Це дозволяє з'ясувати важливі ефекти в різних транспортних системах, в тому числі і регіональних. Зроблене припущення, що існує структура транспортної системи, яка повинна уміти перетворювати певні потоки, а отже поглинати і породжувати їх сплески. Обґрунтовано, що в якості абстрактних елементів теоретичної моделі транспортної системи можуть бути «канали» і «бункери», оскільки вона виконує подвійну функцію: канали пропускають потоки, а бункери поглинають і породжують сплески потоків.
653 _aтранспортна система
653 _aтеоретична модель
653 _aвзаємодія елементів
653 _aканал
653 _aбункер
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 5/36. Ч. 2
_x2664-262X
_w2662
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12761
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c2668
_d2668