| 000 | 02680aab a2200289 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 2668 | ||
| 003 | UA-KpCNTU | ||
| 005 | 20251201181215.0 | ||
| 008 | 250402b un |||| |||| 00| | ukr d | ||
| 040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
| 041 | _aukr | ||
| 100 |
_aГолуб, Д. В. _9644 |
||
| 245 |
_aТеоретична модель транспортної системи як сукупності взаємодіючих і взаємоперетворюючих елементів та підсистем _h[Текст] _c / Д. В. Голуб |
||
| 250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 5(36). Ч. 2. |
||
| 260 | _c2022. | ||
| 300 | _aС. 324-334. | ||
| 500 | _aПредставлено теоретичну модель, що дає можливість реалізувати опис процесів в транспортній системі і підсистемах за допомогою взаємодії таких елементів як сукупність каналів і бункерів. Це дозволяє з'ясувати важливі ефекти в різних транспортних системах, в тому числі і регіональних. Зроблене припущення, що існує структура транспортної системи, яка повинна уміти перетворювати певні потоки, а отже поглинати і породжувати їх сплески. Обґрунтовано, що в якості абстрактних елементів теоретичної моделі транспортної системи можуть бути «канали» і «бункери», оскільки вона виконує подвійну функцію: канали пропускають потоки, а бункери поглинають і породжують сплески потоків. | ||
| 653 | _aтранспортна система | ||
| 653 | _aтеоретична модель | ||
| 653 | _aвзаємодія елементів | ||
| 653 | _aканал | ||
| 653 | _aбункер | ||
| 773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 5/36. Ч. 2 _x2664-262X _w2662 |
|
| 856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12761 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
| 942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
| 999 |
_c2668 _d2668 |
||