000 05180nam a22003377a 4500
001 270
003 OSt
005 20250319121131.0
008 250204s2024 unr||||||f||||00| | ukr d
020 _a978-611-01-3182-7
_c410.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a658.8:69(075.8)
100 1 _aМарченко, С. М.
245 _aПромисловий маркетинг у будівництві :
_bнавч. посіб. /
_cС. М. Марченко, П. В. Захарченко ; М-во освіти і науки України, КНУБА
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2024
300 _a240 с.
500 _aЗміст: Вступ 1. Сутність, завдання та тенденції розвитку промислового маркетингу в будівництві 2. Ринки промислових товарів й особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств 3. Стратегії промислового маркетингу на ринку будівельних товарів 4. Планування маркетингової діяльності на промисловому будівельному підприємстві 5. Маркетингові дослідження на промисловому будівельному ринку 6. Конкуренція на промислових ринках 7. Кон'юнктура ринку промислової будівельної продукції 8. Сегментація ринку та формування й дослідження попиту на промисловому ринку будівельних матеріалів 9. Маркетинг у галузі закупівлі промислових будівельних матеріалів 10. Товарна політика та управління асортиментом будівельних матеріалів 11. Цінова політика на промисловому будівельному підприємстві 12. Управління розподілом і збутом готової продукції на промисловому будівельному підприємстві 13. Планування й регулювання збутових запасів промислового будівельного підприємства 14. Комунікаційна політика промислового будівельного підприємства 15. Контроль, аналіз та ефективність маркетингової діяльності Запитання для самоконтролю Список літератури Анотація: Розглянуто діяльність господарюючих суб'єктів на промисловому ринку будівельної галузі, особливо в умовах воєнного стану. Увагу приділено особливостям промислового ринку будівельної галузі й інструментам роботи на ньому: маркетинговому дослідженню ринку промислових товарів галузі будівництва, сегментуванню та позиціонуванню, розробці продуктової стратегії, ціноутворенню, розповсюдженню будівельних матеріалів, ефективним комунікаціям на промисловому ринку будівельних матеріалів, які вкрай потрібні сьогодні для керівників промислових будівельних підприємств, менеджерів тощо. Призначено для студентів спеціальностей 075 "Маркетинг", 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність", 073 "Менеджмент", а також може бути корисним широкому колу читачів, які цікавляться сучасними науковими досягненнями у сфері науки.
650 _aПромисловий маркетинг
650 _aБудівництво
653 _aпромислове будівельне підприємство
653 _aбудівельний ринок
653 _aринок будівельних матеріалів
653 _aбудівельні матеріали
653 _aпромисловий ринок
653 _aпромислова будівельна продукція
700 _aЗахарченко, П. В.
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aКиївський національний університет будівництва і архітектури
852 _h658.8:69(075.8)
_iМ30
942 _2udc
_cBKS
_n0
_h658.8:69(075.8)
_iМ30
999 _c270
_d270