000 | 03269aab a2200349 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 2719 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250521151636.0 | ||
008 | 250403b un |||| |||| 00| | ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aЕксплуатаційна надійність і роботоздатність вантажного автомобільного рухомого складу _h[Текст] _c / Р. І. Розум, М. В. Буряк, П. Б. Прогній [та ін.] |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 5(36). Ч. 2. |
||
260 | _c2022. | ||
300 | _aС. 201–205. | ||
500 | _aВ статті проаналізовано причини відмов конструкцій транспортних засобів, що належать до складних систем. З метою забезпечення експлуатаційної надійності та роботоздатності вантажного автомобільного рухомого складу, а саме несучих рам автомобільних вантажних напівпричепів і причепів під час їх експлуатації. Досліджено надійність вантажного автомобільного рухомого складу з урахуванням 2000 годин експериментальних випробувань на машино-випробувальній станції під час транспортних робіт, у тому числі 3,5 тис. циклів навантаження-розвантаження, що становить 50 % напрацювання. Зазначено, що організація транспортної роботи машино-випробувальної станції не зовсім збігається з реальними умовами експлуатації, що впливає на показники надійності: наприклад, зростають готовність і середній час до відмови, а відмовність зменшується. | ||
653 | _aексплуатаційна надійність | ||
653 | _aроботоздатність | ||
653 | _aавтомобільний рухомий склад | ||
653 | _aвантажний автомобільний рухомий склад | ||
700 | _aРозум, Р. І. | ||
700 | _aБуряк, М. В. | ||
700 | _aПрогній, П. Б. | ||
700 | _aФалович, Н. М. | ||
700 | _aШевчук, О. С. | ||
700 | _aПопович, П. В. | ||
700 | _aЗахарчук, О. П. | ||
773 | 0 |
_x2664-262X _dКропивницький : ЦНТУ, 2022 _w2662 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 5/36. Ч. 2 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12747 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c2719 _d2719 |