000 09631nam a22003857a 4500
001 272
003 OSt
005 20250320144711.0
008 250204s2022 unr||||||f||||00| | ukr d
020 _a978-966-364-903-0
_c660.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a658:005.21(075.8)
100 1 _aДовгань, Л. Є.
245 _aСтратегічне управління :
_bнавч. посіб. /
_cЛ. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко
250 _a2-ге вид.
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2022
300 _a440 с.
500 _aЗміст: Вступ Розділ 1. Стратегічне управління в діяльності організації 1.1. Концептуальні підходи до управління організацією 1.2. Переваги стратегічного підходу до управління 1.3. Складові системи стратегічного управління Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища організації 2.1. Діагностика зовнішнього середовища непрямого впливу 2.2. Діагностика зовнішнього середовища безпосереднього впливу 2.3. Методика діагностики галузі 2.4. Ключові фактори успіху та аналіз привабливості галузі 2.5. Оцінювання впливу споживачів 2.6. Оцінювання впливу партнерів та постачальників організації Розділ 3. Діагностика внутрішнього середовища фірми 3.1. Концептуальні основи діагностики 3.2. Діагностування виробничо-господарської діяльності організації 3.3. Стратегічний потенціал: сутність, структура, оцінка Розділ 4. Стратегічний аналіз 4.1. Теоретико-методичні основи стратегічного аналізу 4.2. SWOT-аналіз 4.3. Стратегічний баланс потенціалу підприємства Розділ 5. Конкурентоспроможність організації та методи її визначення 5.1. Основні поняття конкурентоспроможності організації 5.2. Визначення конкурентоспроможності методом, заснованим на теорії ефективної конкуренції 5.3. Оцінювання конкурентоспроможності організації на основі визначення конкурентоспроможності товару 5.4. Оцінювання конкурентної позиції організації методом конкурентних переваг Розділ 6. Портфельний аналіз у розробці стратегії організації 6.1. Сутність аналізу портфеля бізнесів та його основні етапи 6.2. Матриця Бостонської консультаційної групи "зростання – частка ринку" 6.3. Матриця "привабливість – конкурентоспроможність" ("McKinsey" – "General Electric") 6.4. Модель портфельного аналізу методом «Shell» – DPM 6.5. Матриця фірми Arthur D. Little (ADL/LC) 6.6. Матриця Ансоффа та тривимірна схема Абеля 6.7. Діловий комплексний аналіз (PIMS) Розділ 7. Стратегії організації 7.1. Класифікація стратегій організації 7.2. Стратегічна піраміда (за А. А. Томпсоном та Дж. Стріклендом) 7.3. Способи розроблення стратегії 7.4. Базові стратегії розвитку бізнесу 7.5. Вибір стратегії фірми Розділ 8. Конкурентні стратегії 8.1. Види конкурентних стратегій 8.2. Стратегія лідерства за витратами 8.3. Стратегія широкої диференціації 8.4. Стратегія оптимальних витрат 8.5. Стратегія ринкової ніші, або сфокусована стратегія 8.6. Стратегія упередження 8.7. Позиції форми в конкурентному середовищі (за О. С. Віханським) Розділ 9. Маркетингові та інноваційні аспекти забезпечення конкурентоспроможності організації 9.1. Маркетингові стратегії інноваційних товарів: сутність та типи 9.2. Дослідження ринку інноваційних товарів 9.3. Методичні засади формування маркетингових стратегій інноваційних товарів 9.4. Інноваційні стратегії 9.5. Методичні підходи до розроблення інноваційної стратегії підприємства Розділ 10. Бенчмаркінг як інструмент вибору стратегічних альтернатив 10.1. Бенчмаркінг: сутність, еволюція, принципи, різновиди 10.2. Розроблення стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу 10.3. Впровадження бенчмаркінгу Розділ 11. Реалізація стратегії та управління змінами в організації 11.1. Роль та значення стадії реалізації в процесі стратегічного управління 11.2. Стратегічне планування 11.3. Корпоративна культура та її роль у реалізації стратегії 11.4. Стратегічне лідерство та подолання опору змінам 11.5. Стратегічний контроль Контрольні питання Практичні приклади Література Анотація: Надаються методика діагностики зовнішнього та внутрішнього середовища, сучасні підходи до проведення стратегічного аналізу та діагностики потенціалу організації, поглиблено визначення конкурентної позиції та рівня конкурентоспроможності організації, розглянуто бенчмаркінг як інструмент вибору стратегічних альтернатив, наведена класифікація базових і конкурентних стратегій. Значну увагу приділено маркетинговим та інноваційним аспектам забезпечення конкурентоспроможності організації. Запропоновано підходи до використання стратегічного планування, реалізації стратегії і управління змінами в організації, розглянуті питання формування корпоративної культури, роль і значення стратегічного лідерства. Навчальний посібник розрахований на студентів економічних факультетів вузів і факультетів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації, які навчаються за планами підготовки бакалаврів і магістрів відповідного фахового спрямування, для слухачів бізнес-шкіл. керівників усіх рівнів, які цікавляться проблемами та перспективами стратегічного розвитку підприємств і організацій. Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 _aСтратегічне управління
653 _aорганізації
653 _aфірма
653 _aдіагностика
653 _aстратегічний аналіз
653 _aконкурентоспроможність
653 _aпортфельний аналіз
653 _aстратегії організації
653 _aінноваційні стратегії
653 _aбенчмаркінг
653 _aстратегічне планування
700 _aКаракай, Ю. В.
700 _aАртеменко, Л. П.
852 _h658:005.21(075.8)
_iД58
942 _2udc
_cBKS
_n0
_h658:005.21(075.8)
_iД58
999 _c272
_d272