000 01660nam a2200265 i 4500
001 2734
003 OSt
005 20250413133334.0
008 080410s2008 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-966-8533-67-9
_c40.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a65.053я7
100 1 _aГордієнко, П. Л.
245 0 0 _aСтратегічний аналіз
_b: навч. посіб.
_c/ П. Л. Гордієнко, Л. Г. Дідковська, Н. В. Яшкіна
250 _a2-ге вид., перероб. і доп.
260 _aКиїв :
_bАлерта,
_c2008
300 _a478 с.
500 _aЗміст : Аналіз стратегії прогнозування обсягу виробництва Методика SWOT-аналізу Бенчмаркінг і методи групування об'єктів стратегічного аналізу відповідно до ключових пріоритетів Стратегічний аналіз життєвого циклу бізнесу Стратегічний аналіз фінансових результатів і фінансових потреб Стратегічний аналіз інвестиційних проектів Стратегічний аналіз як основа прийняття стратегічних і управлінських рішень
650 0 4 _aСтратегічний аналіз
700 1 _aДідковська, Л. Г.
700 1 _aЯшкіна, Н. В.
852 _h65.053я7
_iГ68
942 _2udc
_cBKS
_h65.053я7
_iГ68
_n0
999 _c2734
_d2734