000 01224nam a2200241 i 4500
001 2945
003 OSt
005 20250429184528.0
008 090528s2008 unr||||||f||||00| |yukr d
020 _a978-966-364-760-9
_c54.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
041 _aukr
080 _a65.050.2я7
100 1 _aКорж, М. В.
245 0 0 _aМаркетинг
_b: навч. посіб.
_c/ М. В. Корж
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2008
300 _a344 с.
500 _aЗміст : Політика життєвого циклу товару Товарна політика сучасного підприємства Інноваційна політика у маркетингу Марочна політика сучасного підприємства Конкурентоспроможність як маркетинговий показник Ціноутворення на продукцію фірми Дослідження конкурентів Розробка рекламної політики фірми
650 0 4 _aМаркетинг
852 _h65.050.2я7
_iК66
942 _2udc
_cBKS
_h65.050.2я7
_iК66
_n0
999 _c2945
_d2945