000 11201nam a2200421 i 4500
001 304
003 OSt
005 20250214114451.0
008 250206s2024 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 _a978-617-673-202-0
_c530.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a339.138(075.8)
245 0 0 _aПланування маркетингу :
_bнавч. посіб. /
_cО. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова [та ін.]
250 _a2-ге вид., перероб. та доп.
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2024
300 _a352 с.
500 _aЗміст: Вступ Заліковий модуль 1. Формування концепції сучасного маркетингу Змістовий модуль 1. Еволюція основних концепцій маркетингу та їх характеристика 1.1. Маркетинг: єдність концепції управління господарюванням підприємства (організацій) та їх практичної діяльності на ринкових засадах 1.2. Розвиток ринку та еволюція концепцій маркетингу 1.3. Соціально-етичний маркетинг та його місце в системі концепцій маркетингу сучасних підприємств Змістовий модуль 2. Сучасна модель маркетингу та її особливості 2.1. Концепція маркетингу як системи взаємодій фірми з ринковими суб'єктами: сутність, функції та матриця цілей 2.2. Структура та комплекс маркетингу фірми в системі чинників маркетингового середовища 2.3. Типи й види організаційної структури маркетингу взаємодій компанії та їх особливості 2.4. Основні види маркетингу взаємодій та їх класифікація. Взаємозв'язок традиційних і сучасних напрямів маркетингової діяльності фірми Змістовий модуль 3. Управління маркетингом взаємодій фірми та його підсистеми 3.1. Етапи управління маркетингом та їх характеристика 3.2. Основні підсистеми інтегрованої моделі управління маркетингом взаємодій фірми 3.3. Планування в системі складових маркетингового менеджменту фірми 3.4. Особливості ухвалення управлінських рішень в системі маркетингових комунікацій фірми Змістовий модуль 4. Методологічні підходи до планування маркетингу 4.1. Основні етапи планування маркетинг-взаємодій фірми 4.2. Загальні підходи до складання маркетингових планів. Класифікація планів маркетингу 4.3. Основні показники плану маркетингу 4.4. Система маркетингового контролю та її особливості Змістовий модуль 5. Особливості стратегічного планування маркетингових комунікацій фірми 5.1. Процес, технологія й дизайн планування стратегічних маркетинг-взаємодій фірми 5.2. Основні підходи до визначення маркетингової стратегії фірми. Види стратегій маркетингу 5.3. Стратегічне планування й STP-маркетинг: проблеми сегментації цільового ринку 5.4. Правила ухвалення стратегічних планових рішень у сфері маркетингової діяльності фірми Змістовий модуль 6. Тактичне планування маркетингової діяльності компанії 6.1. Стратегія й тактика планування маркетингу: проблеми взаємозв'язку 6.2. Основні етапи й процедури тактичного планування маркетингових взаємодій фірми 6.3. Особливості ухвалення тактичних рішень у сфері маркетинг-взаємодій компанії Заліковий модуль 2. Політика планування маркетинг-мікс компанії Змістовий модуль 7. Особливості планування товарної політики фірми 7.1. Маркетингове трактування товару та його основні характеристики 7.2. Товарний субмікс в системі маркетингових взаємодій фірми. Стратегічні й тактичні цілі товарної політики 7.3. Розробка й реалізація товарної політики компанії Змістовий модуль 8. Цінова політика компанії та її планування 8.1. Ціновий субмікс і його структура. Основні напрями цінової політики фірми 8.2. Процес вибору маркетингових підходів і методів визначення цін. Чинники, що впливають на ціноутворення 8.3. Етапи планування цінової політики компанії та їх особливості. Види цінових стратегій маркетингу Змістовий модуль 9. Планування розподільно-збутової політики фірми та її особливості 9.1. Розподільний субмікс маркетингу. Цілі й задачі розподільно-збутової політики компанії 9.2. Вибір каналів розподілу продукції. Основні підсистеми управління розподільно-збутовою мережею 9.3. План продажу (збуту) і особливості його розробки 9.4. Основні рішення, що приймаються фірмою в сфері маркетинг-логістики. Стратегії маркетинг-логістики Змістовий модуль 10. Планування комунікаційної політики маркетингу 10.1. Комунікаційних субмікс маркетингу взаємодій та його структура. Цілі й основні напрями комунікаційної політики фірми 10.2. Способи формування попиту й стимулювання збуту. Планування рекламної діяльності фірми, особистих продаж і зв'язків з громадськістю 10.3. Особливості планування нових форм просування товарів фірми. Спонсоринг. Продукт-плейсмент. Брендинг Змістовий модуль 11. Основні засади екологічного маркетингу 11.1. Сучасний стан навколишнього середовища внаслідок впливу економіки 11.2. Поняття концепції екологічного маркетингу 11.3. Підходи до визначення категорії "екологічно чистий товар" 11.4. Екологічна політика підприємства Завдання для самостійної роботи Перелік рекомендованої літератури Глосарій Анотація: У навчальному посібнику комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства. методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу як в оперативних умовах, так й в довгостроковій пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю. Навчальний посібник призначено для студентів всіх форм навчання економічних спеціальностей. Може бути корисним в практичній діяльності менеджменту всіх рівнів, осіб, відповідальних за прийняття комплексних управлінських рішень, спрямованих на забезпечення ефективності діяльності сучасних підприємств України. Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 _aМаркетинг
650 _aПланування
653 _aпідприємства
653 _aуправління маркетингом
653 _aмаркетинговий менеджмент
653 _aмаркетингові комунікації
653 _aмаркетингові стратегії
653 _aтоварна політика
653 _aцінова політика
653 _aрозподільно-збутова політика
653 _aреклама
653 _aекологічний маркетинг
700 1 _aОвєчкіна, О. А.
700 1 _aСолоха, Д. В.
700 1 _aІванова, К. В.
700 1 _aМорєва, В. В.
700 1 _aБєлякова, О. В.
700 1 _aБалакай, О. Б.
852 _h339.138(075.8)
_iП37
942 _2udc
_cBKS
_h339.138(075.8)
_iП37
_n0
999 _c304
_d304