000 03492nab a2200301 i 4500
001 309
003 UA-KpCNTU
005 20250520113713.0
008 250206b un |||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aДослідження процесу гальмування вивішених коліс автомобіля з гідравлічним приводом гальм
_h[Текст]
_c / Є. К. Солових, В. О. Дубовик, А. Є. Солових [та ін.]
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2020.
300 _aС. 282-289.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки
_vВип. 3(34)
500 _aПри експлуатації контроль гальмівних систем автомобілів здійснюється як в дорожніх, так і в стендових умовах. Найбільше розповсюдження отримали стендові методи, причому на силових стендах з біговими барабанами. Основним недоліком цих методів є висока вартість гальмівних стендів, а також значні матеріальні затрати при низькій якості отримання діагностичної інформації. Тому перспективним є метод діагностування гальмівних систем по зміні кутової швидкості вивішених коліс. Метод має високу оперативність, не вимагає великих капітальних витрат, що важливо для автотранспортних підприємств і станцій технічного обслуговування. Але цей метод не має достатньо повного теоретичного обґрунтування, особливо для автомобілів з гідравлічним приводом гальм. Тому в роботі обґрунтовано режими діагностування та діагностичні параметри, отримано аналітичні залежності процесу гальмування коліс автомобіля з гідроприводом гальм, які описують зміну кутового уповільнення вивішених коліс по часу на різних ділянках гальмівної діаграми, і часу запізнювання гальмівної системи.
653 _aгальмівна система
653 _aгальмівна сила
653 _aгальмівний момент
700 _aСолових Є. К.
700 _aДубовик В. О.
700 _aСолових А. Є.
700 _aКатеринич С. Є.
700 _aІшов М. І.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 3/34
_dКропивницький : ЦНТУ, 2020
_w247
_x2664-262X
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10467
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c309
_d309