000 | 03492nab a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 309 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250520113713.0 | ||
008 | 250206b un |||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aДослідження процесу гальмування вивішених коліс автомобіля з гідравлічним приводом гальм _h[Текст] _c / Є. К. Солових, В. О. Дубовик, А. Є. Солових [та ін.] |
||
260 |
_aКропивницький : _bЦНТУ, _c2020. |
||
300 | _aС. 282-289. | ||
490 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки _vВип. 3(34) |
||
500 | _aПри експлуатації контроль гальмівних систем автомобілів здійснюється як в дорожніх, так і в стендових умовах. Найбільше розповсюдження отримали стендові методи, причому на силових стендах з біговими барабанами. Основним недоліком цих методів є висока вартість гальмівних стендів, а також значні матеріальні затрати при низькій якості отримання діагностичної інформації. Тому перспективним є метод діагностування гальмівних систем по зміні кутової швидкості вивішених коліс. Метод має високу оперативність, не вимагає великих капітальних витрат, що важливо для автотранспортних підприємств і станцій технічного обслуговування. Але цей метод не має достатньо повного теоретичного обґрунтування, особливо для автомобілів з гідравлічним приводом гальм. Тому в роботі обґрунтовано режими діагностування та діагностичні параметри, отримано аналітичні залежності процесу гальмування коліс автомобіля з гідроприводом гальм, які описують зміну кутового уповільнення вивішених коліс по часу на різних ділянках гальмівної діаграми, і часу запізнювання гальмівної системи. | ||
653 | _aгальмівна система | ||
653 | _aгальмівна сила | ||
653 | _aгальмівний момент | ||
700 | _aСолових Є. К. | ||
700 | _aДубовик В. О. | ||
700 | _aСолових А. Є. | ||
700 | _aКатеринич С. Є. | ||
700 | _aІшов М. І. | ||
773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 3/34 _dКропивницький : ЦНТУ, 2020 _w247 _x2664-262X |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10467 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _n0 _cIR |
||
999 |
_c309 _d309 |