000 01442nam a2200277 i 4500
001 3221
003 UA-KpCNTU
005 20250510213334.0
008 230529s2008 unr||||f||||||00| |yukr d
020 _a966-8425-52-9
_c65.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
041 _aukr
080 _a658.84:330.322
100 1 _aСалига, К. С.
245 0 0 _aЕкономічна ефективність інвестицій у рекламну діяльність підприємств
_b: монографія
_c/ К. С. Салига, О. А. Лозова
260 _aЗапоріжжя :
_bЗЦНТЕІ,
_c2008
300 _a206 с.
500 _aЗміст : Теоретичні засади управління ефективністю рекламної діяльності підприємств Методи оцінювання ефективності рекламної діяльності підприємств Удосконалення методів визначення економічної ефективності рекламної діяльності підприємств машинобудування
650 0 4 _aІнвестиції
650 0 4 _aРеклама
650 0 4 _aПідприємства
700 1 _aЛозова, О. А.
852 _h658.84:330.322
_iС16
942 _2udc
_cBKS
_h658.84:330.322
_iС16
_n0
999 _c3221
_d3221