000 03056nab a2200313 i 4500
001 345
003 UA-KpCNTU
005 20250520125147.0
008 250210b un |||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aВплив процесів, що відбуваються в рухомих спряженнях деталей транспортних машин під дією компонентів геомодифікатора, на ефективність триботехнологій припрацювання і відновлення
_h[Текст]
_c / В. В. Аулін, С. В. Лисенко, А. В. Гриньків [та ін.]
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2020.
300 _aС. 250-265.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки
_vВип. 3(34)
500 _aПоказано, що ефективність реалізації триботехнологій припрацювання і відновлення систем і агрегатів транспортних машин залежить від підготовки робочого середовища в якому відбувається припрацювання трибоспряжень деталей. Розглянуто властивості основних компонентів геомодифікатора КГМТ-1: SiO2, MgO, Al2O3, Fe2O3. Обґрунтована їх активізація при подрібненні та подачі в зону тертя, реалізацію станів і процесів самоорганізації. З'ясовано умови формування захисних покриттів на робочих поверхнях деталей. Виявлено, що для матеріалів компонентів геомодифікатора КГМТ-1 з сильно гомеополярними зв'язками, таких як SiO2, SiC та алюмосилікатний мінерал каолініт, спостерігається процес аморфізації, фазового перетворення α-Si-k-Si.
653 _aмеханічна активація
653 _aдиспергування частино
653 _aгеомодифікатор тертя
700 _aАулін В. В.
700 _aЛисенко С. В.
700 _aГриньків А. В.
700 _aЧернай А. Є.
700 _aСлонь В. В.
700 _aЛукашук А. П.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 3/34
_dКропивницький : ЦНТУ, 2020
_w247
_x2664-262X
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10460
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c345
_d345