000 | 03056nab a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 345 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250520125147.0 | ||
008 | 250210b un |||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aВплив процесів, що відбуваються в рухомих спряженнях деталей транспортних машин під дією компонентів геомодифікатора, на ефективність триботехнологій припрацювання і відновлення _h[Текст] _c / В. В. Аулін, С. В. Лисенко, А. В. Гриньків [та ін.] |
||
260 |
_aКропивницький : _bЦНТУ, _c2020. |
||
300 | _aС. 250-265. | ||
490 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки _vВип. 3(34) |
||
500 | _aПоказано, що ефективність реалізації триботехнологій припрацювання і відновлення систем і агрегатів транспортних машин залежить від підготовки робочого середовища в якому відбувається припрацювання трибоспряжень деталей. Розглянуто властивості основних компонентів геомодифікатора КГМТ-1: SiO2, MgO, Al2O3, Fe2O3. Обґрунтована їх активізація при подрібненні та подачі в зону тертя, реалізацію станів і процесів самоорганізації. З'ясовано умови формування захисних покриттів на робочих поверхнях деталей. Виявлено, що для матеріалів компонентів геомодифікатора КГМТ-1 з сильно гомеополярними зв'язками, таких як SiO2, SiC та алюмосилікатний мінерал каолініт, спостерігається процес аморфізації, фазового перетворення α-Si-k-Si. | ||
653 | _aмеханічна активація | ||
653 | _aдиспергування частино | ||
653 | _aгеомодифікатор тертя | ||
700 | _aАулін В. В. | ||
700 | _aЛисенко С. В. | ||
700 | _aГриньків А. В. | ||
700 | _aЧернай А. Є. | ||
700 | _aСлонь В. В. | ||
700 | _aЛукашук А. П. | ||
773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 3/34 _dКропивницький : ЦНТУ, 2020 _w247 _x2664-262X |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10460 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _n0 _cIR |
||
999 |
_c345 _d345 |