000 | 03088nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 58 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250606105730.0 | ||
008 | 240102s2023 unr||||||f|||l000 ||ukr d | ||
020 |
_a978-617-7519-91-0 _c220.00 грн. |
||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
041 | _aukr | ||
080 | _a1(075.8) | ||
100 | 1 | _aЖадько, В. А. | |
245 | 0 | 0 |
_aФілософія як діалог з видатними мислителями : _bнавч.-метод. посіб. для сам. роб. студ. з текстами першоджерел / _cВіталій Жадько |
250 | _a2-ге вид. | ||
260 |
_aЗапоріжжя ; _aЛьвів : _bНовий Світ – 2000, _c2023 |
||
300 | _a124 с. | ||
500 | _aЗміст: Вступ Зародження філософії Філософія як світоглядна методологія Геракліт Демокріт Епікур Платон Арістотель Сенека Марк Аврелій Святий Августин Северин Боецій Абеляр Фома Аквінський Ніколо Кузанський Мішель Монтень Леонардо да Вінчі Джордано Бруно Френсіс Бекон Рене Декарт Бенедикт Спіноза Джон Локк Готфрід Лейбніц Іммануїл Кант Георг Гегель Людвіг Фейєрбах Післямова Література Анотація: Навчально-методичний посібник наводить світоглядно та методологічно спрямовані витримки з творів класиків світової філософської думки для ознайомлення з ними студентів. Це зумовлено тим, що в наш час велика увага в навчальному процесі надається самостійному опрацюванню рекомендованої літератури, оскільки випускник вищого навчального закладу має бути суб’єктом самодіяльної ініціативи. Такій якості найбільшою мірою сприяє якраз діалог з видатними мислителями, який, згідно філософа № 1 XX-го ст. Мартіна Гайдеггера, піднімає розуміння до тих глибин, які їм властиві й на духовних здобутках яких стоїть кожне наступне покоління. | ||
650 | 0 | 4 | _aФілософія |
650 | 0 | 4 | _aФілософи |
710 | _aМіністерство охорони здоров'я України | ||
710 | _aЗапорізький державний медико-фармацевтичний університет | ||
852 |
_h1(075.8) _iЖ17 |
||
942 |
_2udc _cBKS _h1(075.8) _iЖ17 _n0 |
||
999 |
_c36 _d36 |