000 02109nam a2200241 i 4500
001 3730
005 20250411125144.0
008 130828s2007 unr l000 0yukr d
020 _a978966364477-6
_cгрн.28.00
040 ЦНТУ
040 _bukr
100 1 _aПарсяк,В.Н.
245 0 0 _aРинок цінних паперів : Маркетингові дослідження/
_cВ. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс
260 _aКиїв:
_bЦУЛ,
_c2007
300 _a224б.
505 0 _aТеоретико-методичні основи маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Концептуальна модель маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Алгоритм дослідження мотивів поведінки портфельних інвесторів; Використання результатів маркетингових досліджень при управлінні ризиками цінних папрів і здійсненні спеціальних торговельних операцій; Розробка методів діагностики привабливості цінних паперів і формування фондового портфеля; Розробка процедури прогнозування прибутковості боргових цінних паперів; Використання методів прогнозування прибутковості акцій в маркетингових дослідженнях фондового ринку; Інформаційна підтримка прийняття рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля;
650 0 4 _aРинок цінних паперів
852 ЦНТУ
852 _h65.264
_iП18
_P361714
_Bчз № 2
084 _a65.264
_2rubbk
700 1 _aЗельдіс,В.В.
999 _c3730
_d3730