000 06135nam a2200277 i 4500
001 377
003 OSt
005 20250319122802.0
008 250212s2022 unr||||||f|||l0|0 ||ukr d
020 _a978-966-373-945-8
_c165.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a378.147(072)
100 1 _aДуткевич, Т. В.
245 0 0 _aМетоди інтерактивного навчання на практичних заняттях з психології :
_bметод. рек. /
_cТ. В. Дуткевич ; М-во освіти і науки України, К-ПНУ
260 _aКиїв :
_bКНТ,
_c2022
300 _a84 с.
500 _aЗміст: Вступні зауваження Розділ 1. Теоретичні передумови застосування методів інтерактивного навчання 1.1. Палітра методів інтерактивного навчання 1.2. Психологічні основи застосування методів інтерактивного навчання Психологічна сутність методів інтерактивного навчання Ознаки навчальної взаємодії-співпраці як психологічні умови ефективності методів інтерактивного навчання Значення взаємодії-співпраці для розвитку психіки та особистості студента Особливості організації взаємодії-співпраці студентів залежно від педагогічної мети Психолого-методичні умови ефективного застосування методів інтерактивного навчання психології Розділ 2. Методичні розробки практичних занять з психології із застосуванням методів інтерактивного навчення Тема 1. Основні методи психологічних досліджень Тема 2. Особливості форм поведінки тварин та людини у філогенезі Тема 3. Психологічні особливості спільної форми діяльності Тема 4. Роль механізму стереотипізації у соціальній перцепції Тема 5. Залежність сприймання форми від активності дотику Тема 6. Вплив попереднього досвіду на спосіб розв'язування задач Тема 7. Психологічна характеристика видів мовлення Тема 8. Характеристика типів темпераменту учнів Тема 9. Визначення рис характеру шляхом аналізу способів поведінки Тема 10. Професійно важливі здібності особистості Тема 11. Погляди на психічний розвиток дитини в історії психології Тема 12. Фази психічного розвитку дитини за Е. Еріксоном Тема 13. Розвиток форм спілкування дошкільника з дорослим Тема 14. Розвиток форм спілкування між дітьми дошкільного віку Тема 15. Вікові особливості трудової діяльності дітей Тема 16. Вікові особливості пам'яті дітей дошкільного віку Тема 17. Аналіз розвивальних можливостей дитячої літератури Тема 18. Прояви типів темпераменту у дошкільників Тема 19. Типи конфліктних особистостей Тема 20. Способи поведінки у конфлікті Тема 21. Властивості особистості керівника Тема 22. Комунікативні помилки в управлінському спілкуванні Відповіді до завдань Список рекомендованих джерел Анотація: Методичні рекомендації містять коротку характеристику методів інтерактивного навчання, розкривають основи їх застосування у викладанні психології шляхом організації взаємодії-співпраці студентів. Подано методичні розробки практичних занять із використанням методів інтерактивного навчання (групової роботи, дискусії, рольової гри), наведено еталонні відповіді до інтерактивних завдань, а також список літератури з проблеми. Методичні рекомендації стануть у нагоді викладачам закладів вищої освіти, а також можуть використовуватись психологами й педагогами інших закладів освіти при проведенні різних форм просвітницької роботи (уроків, диспутів, семінарів).
650 _aМетоди навчання
650 _aПсихологія
653 _aпрактичні заняття
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aКам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
852 _h378.147(072)
_iД84
942 _2udc
_cBKS
_h378.147(072)
_iД84
_n0
999 _c377
_d377