| 000 | 03325aab a2200313 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 3805 | ||
| 003 | UA-KpCNTU | ||
| 005 | 20251201181243.0 | ||
| 008 | 250414b un |||| |||| 00| | ukr d | ||
| 040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
| 041 | _aukr | ||
| 245 |
_aПідвищення продуктивності процесу лиття шляхом регулювання теплового режиму кокіля на основі комп’ютерного дослідження потоку повітря в каналах стержня _h[Текст] _c / С. С. Конончук, О. В. Скрипник, В. В. Свяцький, В. В. Пукалов |
||
| 250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 5(36). Ч. 2. |
||
| 260 | _c2022. | ||
| 300 | _aС. 39–50. | ||
| 500 | _aВ статті на основі аналізу теплового режиму кокіля та існуючих конструкцій і способів охолодження форм обґрунтовано необхідність регульованого охолодження центрального стержня повітрям. Запропоновано нову конструкцію центрального стержня, яка забезпечує регульоване повітряне охолодження кокіля. Розроблено 3D-моделі деталей та 3D-зборки центрального стержня нової конструкції. Виконано комп’ютерне дослідження потоку повітря в каналах стержня в середовищі SolidWorks Flow Simulation. Результати параметричного моделювання течії повітря в каналах центрального стержня показали максимальну витрату повітря при охолодженні 0,371 кг/с, тепловміст повітря при охолодженні 25081 Дж/с. Оцінка ефективності охолодження розробленої конструкції кокіля показала, що при використанні повітряного охолодження центрального стержня охолоджуючим повітрям при максимальній його витраті відводиться 41 % теплоти. | ||
| 653 | _aкокіль | ||
| 653 | _aвиливок | ||
| 653 | _aнаправлена кристалізація | ||
| 653 | _aохолодження | ||
| 700 |
_aКонончук, С. В. _9546 |
||
| 700 |
_aСкрипник, О. В. _9544 |
||
| 700 |
_aСвяцький, В. В. _9543 |
||
| 700 |
_aПукалов, В. В. _91229 |
||
| 773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 5/36. Ч. 2 _x2664-262X _w2662 |
|
| 856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12720 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
| 942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
| 999 |
_c3805 _d3805 |
||