000 | 02542nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 3826 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20250415093307.0 | ||
008 | 250415s2011 unr||||||f||||00| ||ukr d | ||
020 | _c70.00 грн. | ||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
080 | _a796.032(075.8) | ||
100 | 1 | _aЄрмолова, В. М. | |
245 | 0 | 0 |
_aОлімпійська освіта : теорія і практика _b: [навч. посіб.] _c/ В. М. Єрмолова |
260 |
_aКиїв, _c2011 |
||
300 | _a336 с. | ||
500 | _aЗміст: Історичні передумови формування олімпійської освіти як елемента гуманізації освіти Міжнародний олімпійський комітет Міжнародна олімпійська академія Національні олімпійські академії Олімпійський музей Міжнародні та національні центри олімпійських досліджень і освіти Формування теоретико-методичних та організаційних засад олімпійської освіти у світовому контексті Впровадження олімпійської освіти Пріоритетні напрями розвитку національної освіти Напрями розвитку олімпійської освіти в Україні Концепція впровадження в Україні Всесвітнього олімпійського уроку та олімпійського тижня Аналіз обізнаності учасників навчально-виховного процесу з питань олімпійської освіти Теоретико-методичні засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів України Інтеграція олімпійських знань у систему викладання навчальних предметів Навчально-пізнавальні ігри Кросворди Сценарії олімпійських уроків | ||
650 | 0 | 4 | _aОлімпійські ігри |
650 | 0 | 4 | _aОсвіта |
852 |
_h796.032(075.8) _iЄ74 |
||
942 |
_2udc _cBKS _h796.032(075.8) _iЄ74 _n0 |
||
999 |
_c3826 _d3826 |