000 02642nam a2200253 i 4500
001 3974
005 20250415130551.0
008 061027s2006 unr l000 0yukr d
020 _a9663641657
_cгрн.26.00
040 ЦНТУ
040 _bukr
100 1 _aНечаюк,Л.І.
245 0 0 _aГотельно-ресторанний бізнес: менеджмент:
_bнавч. посіб./
_cЛ. І. Нечаюк, Н. О. Нечаюк
260 _aКиїв:
_bЦентр навчальної літератури,
_c2006
300 _a348б.
505 0 _aМенеджмент готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі розвитку ринкової економіки в УКраїні; Визначення організації як соціальної структури; Моделювання організаційних структур управління; Фактори, принципи й функції менеджменту та їх подальший розвиток в умовах ринкової економіки; Організація виробництва послуг як функція менеджменту; Управління якістю кулінарної продукції; Мотивація й стимулювання в готельно-ресторанному бізнесі; Мотиваційні основи управлінської праці; Функція контролю у готельно-ресторанному бізнесі; Планування як функція менеджменту; ; Прогнозування зміни прибутку й рентабельності на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу; Значення системи методів менеджменту в роботі підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Управлінські рішення у менеджменті підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Сучасні технології управління колективами; Комунікаційні процеси в системі управління;
650 0 4 _aРесторанно-готельний бізнес
852 ЦНТУ
852 _h65.432я7
_iН59
_P350996
_Bчз № 2
852 _h65.432я7
_iН59
_P350997
_Bчз № 2
084 _a65.432я7
_2rubbk
700 1 _aНечаюк,Н.О.
999 _c3974
_d3974