000 06792nam a2200361 i 4500
001 407
003 OSt
005 20250319134114.0
008 250214s2020 unr||||||f|||l0|0 ||ukr d
020 _a978-611-01-1884-2
_c390.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a339.138:658.6(075.8)
100 1 _aОкландер, М. А.
245 0 0 _aМаркетингова товарна політика :
_bпідручник /
_cМ. А. Окландер. М. В. Кірносова ; М-во освіти і науки України, Одеська політехніка
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c2020
300 _a248 с.
500 _aЗміст: Вступ Розділ 1. Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства 1.1. Значення та сутність маркетингової товарної політики підприємства 1.2. Формування маркетингової товарної політики підприємства Розділ 2. Товари й послуги в маркетинговій діяльності 2.1. Товар у маркетингу: поняття, рівні, класифікація 2.2. Сутність товарної номенклатури, її складові та показники Розділ 3. Якість продукції та методи її оцінювання 3.1. Якість продукції та її показники 3.2. Управління якість продукції 3.3. Система управління якістю на підприємстві Розділ 4. Конкурентоспроможність товару та її показники 4.1. Поняття конкурентоспроможності товару та її складові 4.2. Ціна в системі ринкових характеристик товару 4.3. Вплив сервісу на конкурентоспроможності продукції підприємства 4.4. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару Розділ 5. Ринок товарів і послуг 5.1. Товарні ринки та ринкова інфраструктура 5.2. Механізм ринкової конкуренції 5.3. Сутність та структура ринку інновацій Розділ 6. Цільовий ринок товару та методика його вибору 6.1. Значення та фактори сегментації ринку 6.2. Методи сегментування та вибір цільового сегменту ринку 6.3. Позиціювання товару на ринку Розділ 7. Організація управління продуктом 7.1. Управління товарною номенклатурою. Стратегії диверсифікації та інтеграції 7.2. Управління товарним асортиментом 7.3. Управління на рівні товарної марки Розділ 8. Політика брендингу 8.1. Сутність та характеристика бренду 8.2. Політика брендингу 8.3. Емоційний брендинг Розділ 9. Життєвий цикл товару 9.1. Життєвий цикл товару та його види 9.2. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару Розділ 10. Планування нового продукту й розроблення товару 10.1. Управління інноваціями в товарній політиці підприємства 10.2. Процес розробки й виводу на ринок нового товару 10.3. Методи генерації ідей нового товару 10.4. Оцінка ефективності розробки й виводу на ринок нового товару 10.5. Сутність інноваційного ризику, його класифікація та оцінка Розділ 11. Призначення та види ідентифікування продукції 11.1. Система стандартизації та сертифікації продукції 11.2. Система ідентифікування товарів Розділ 12. Упаковка в системі планування продукту 12.1. Значення та функції упаковки, її види та планування 12.2. Сутність та види маркування 12.3. Упаковка як маркетинговий інструмент 12.4. Упаковка в товарній політиці екологічного маркетингу Тести Завдання Список використаних джерел Анотація: У підручнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики. розглянуто концепцію життєвого циклу товарів, питання управління товарною номенклатурою та асортиментом продукції, технології впровадження нових видів продукції та послуг, управління товарним портфелем, управління сервісом, планування упаковки. Приділено увагу методам оцінювання конкурентоспроможності продукції. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.
650 _aМаркетингова товарна політика
653 _aтовари
653 _aновий продукт
653 _aринок товарів і послуг
653 _aтоварний ринок
653 _aбрендинг
653 _aстандартизація
653 _aсертифікація
653 _aупаковка
700 1 _aКірносова, М. В.
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aНаціональний університет "Одеська політехніка"
852 _h339.138:658.6(075.8)
_iО-50
942 _2udc
_cBKS
_h339.138:658.6(075.8)
_iО-50
_n0
999 _c407
_d407