000 02332nam a2200241 i 4500
001 426
003 OSt
005 20250320163301.0
008 240202s2022 unr||||||f||||000 |yukr d
020 _a978-966-351-153-5
_c70.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a336.71:339.138(075.8)
100 1 _aЖуков, С. А.
245 0 0 _aМаркетинг в банку : опорний конспект :
_bнавч. посіб. /
_cС. А. Жуков
260 _aКиїв :
_bКондор,
_c2022
300 _a182 с.
500 _aЗміст: Банківська система України Особливості банківської діяльності в Україні Маркетинг та його специфіка у банківській сфері Формування банківської системи та ринку банківських послуг в Україні Банківський ринок, його сегментація, дослідження та аналіз Роль маркетингово планування в розробці стратегії банку Товарна політика в банківській сфері Цінова політика банку Збутова політика банківських установ Комунікаційна політика банку Організація та контроль маркетингової діяльності в банківській сфері Економічні та правові основи маркетингової діяльності в банку Якість та конкурентоспроможність банків Специфічні риси банківської конкуренції в Україні Маркетинг депозитного, кредитного ринку та ринку цінних паперів Операції банків з обслуговування платіжного балансу Управління персоналом банку Система банківського менеджменту
650 0 4 _aМаркетинг
650 0 4 _aБанки
852 _h336.71:339.138(075.8)
_iЖ86
942 _2udc
_n0
_cBKS
_h336.71:339.138(075.8)
_iЖ86
999 _c426
_d426