000 06174nam a2200313 i 4500
001 430
003 OSt
005 20250401144219.0
008 240205s2022 unr||||||f||||000 |yukr d
020 _a978-966-351-184-9
_c50.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a339.138:004.7(075.8)
100 1 _aЧучка, І. М.
245 0 0 _aІнтерактивний маркетинг :
_bнавч. посіб. /
_cІ. М. Чучка, І. П. Студеняк ; М-во освіти і науки України, МДУ
260 _aКиїв :
_bКондор,
_c2022
300 _a122 с.
500 _aЗміст: Передмова Тема 1. Інтерактивний маркетинг 1. Швидкий розвиток інтерактивного маркетингу 2. Електронний покупець 3. Переваги інтерактивного маркетингу 4. Канали інтерактивного маркетингу 5. Проблеми інтерактивного маркетингу Тема 2. Основні ресурси Internet 1. Коротка історія створення Internet 2. Ресурси Internet Тема 3. Користувачі мережі Internet та класифікація Web-серверів 1. Користувачі мережі Internet 2. Сервери управління трафіком 3. Кінцеві сервери Тема 4. Комунікаційні характеристики середовища Internet 1. Моделі комунікації Internet 2. Pulli Push моделі комунікації Internet 3. Інтерактивність 4. Гіпертекст 5. Мультимедія 6. Ефект присутності 7. Сітьова (мережова) навігація 8. Порівняння комунікаційних характеристик Internet з традиційними ЗМІ 9. Комунікативні характеристики сервісів internet Тема 5. Інтернет як глобальний електронний ринок 1. Передумови існування глобального електронного ринку 2. Методи забезпечення безпеки 3. Платіжні системи Internet Тема 6. Концепція маркетингу в середовищі Internet 1. Ступінь участі в середовищі Internet 2. Потреби і попит 3. Internet як засіб комунікації 4. Маркетингові дослідження 5. Товар і товарна політика 6. Ціни і цінова політика 7. Система розподілу, місто продажу та стимулювання збуту 8. Реклама, формування іміджу фірми 9. Сервісне обслуговування, скорочення традиційних накладних витрат і конкуренція 10. Вигідність при використанні Int та бар'єри на шляху бізнесу в середовищі Internet Тема 7. Побудова системи маркетингу підприємства на основі Web-сервера в середовищі Internet 1. Визначення цілей 2. Планування 3. Початкова реалізація Web-сервера 4. Проведення заходів з залучення відвідувачів на сервер 5. Підтримка сервера і його вдосконалення 6. Оцінка ефективності Web-сервера Тема 8. Методи реклами Web-Сервера фірми в середовищі Internet 1. Реєстрація Web-сервера в пошукових системах і каталогах 2. Банерна реклама і методи, ефективність, використання та основні операції з банерами 3. Маркетинг з використанням електронної пошти 4. Телеконференції Usenet та реклама на дошках оголошень 5. Партнерські програми Тема 9. Мобільна торгівля та маркетинг 1. Мобільний зв'язок — основа мобільної торгівлі 2. Сутність і зміст мобільної торгівлі та маркетингу 3. Оплата купівлі продукції в простому режимі роботи мобільного телефону 4. Оплата вартості покупки через WAP 5. Оплата вартості покупки банківською картою через мобільний телефон Список рекомендованої літератури Додатки Анотація: Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів і призначена для студентів майбутніх інженерів-економістів що працюватимуть в області міжнародних економічних відносин та маркетингу. Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 0 4 _aМаркетинг
653 _aелектронний покупець
653 _aінтерактивний маркетинг
653 _aІнтернет
653 _aреклама
700 1 _aСтуденяк, І. П.
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aМукачівський державний університет
852 _h339.138:004.7(075.8)
_iЧ-96
942 _2udc
_cBKS
_h339.138:004.7(075.8)
_iЧ-96
_n0
999 _c430
_d430